וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: "קיליאן אמבפה שיגר בקשת העברה רשמית להנהלת פריס סן ז'רמן"

רשת הטלוויזיה המדרידאית "אל צ'ירינגיטו" טוענת שהכוכב הצרפתי לא מעוניין להישאר בעיר האורות. גם סביבתו הקרובה מנסה ללחוץ על ראשי פריס ולהכין את ריאל מדריד לאפשרות שיועמד למכירה

רויטרס

בווידאו: קיליאן אמבפה חותם בפריס סן ז'רמן

האם קיליאן אמבפה בדרך לעזוב את פריס סן ז'רמן? כתב רשת הטלוויזיה המדרידאית "אל צ'ירינגיטו", חוסה לואיס סאנצ'ס, מדווח היום (שלישי) שקיליאן אמבפה שיגר בקשת העברה רשמית לראשי פריס סן ז'רמן. סאנצ'ס הוסיף שאמבפה מעוניין לעזוב כבר בקיץ הקרוב, וכי אין לו שום כוונה להישאר בפריס. כידוע, אמבפה קושר למעבר לריאל מדריד, כמו גם חברו לקבוצה, ניימאר. ראשי אלופת צרפת דאגו להכחיש את העניין וטענו שאמבפה יישאר במועדון בשנים הבאות, אבל נראה שעל פי הדיווחים האחרונים יכול מאוד להיות שהקיץ הקרוב יזמן איתו את אחד מהמעברים הגדולים בהיסטוריה.

העיתונאי סאנצ'ס טען כי לא רק אמבפה מעוניין במעבר: גם משפחתו וסביבתו הקרובה מנסה ללחוץ על ראשי פריס, כמו גם על אנשי ריאל מדריד, ולהכין את הבלאנקוס לאפשרות שהיהלום הצרפתי בן ה-20 יועמד למכירה. לאמבפה, שנרכש בקיץ האחרון ממונאקו תמורת 135 מיליון יורו (אחרי עונת השאלה בה שולמו 30 מיליון נוספים), הייתה עונה אדירה מבחינת מספרים. הוא כבש 39 שערים ובישל 17 נוספים ב-43 משחקים בכל המסגרות, ועוד לפני כן היה אחד משחקני המפתח שהובילו את נבחרת צרפת לזכייה במונדיאל האחרון ברוסיה.

שחקן פריס סן ז'רמן קיליאן אמבפה. AP
בדרך למעבר מפתיע לבלאנקוס? קיליאן אמבפה/AP

הדיווח שהסעיר את רשת "אל צ'ירינגיטו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully