וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האנשים בשכונה מפחדים מראול בראבו, עדיף לא להגיד כלום"

בספרד ממשיכים לעסוק בפרשת השחיתות והמעצרים סביב החשדות להטיית תוצאות בכדורגל. מקורבים דיברו על בראבו וקרלוס ארנדה, שגדל איתו בנוער, ואמר: "מפתיע שרק עכשיו הם נעצרו"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: ליברפול חוגגת את הזכייה בליגת האלופות

לפני שישה ימים נחשפה פרשת השחיתות והטיות התוצאות בליגה הספרדית, בה מעורב גם בלם ריאל מדריד לשעבר ראול בראבו. היום (שני) פורסמה כתבה ב"מארקה" אודות בראבו וחברו מהנוער בריאל מדריד קרלוס ארנדה, שנעצר אף הוא בפרשה.

"מה שמוזר הוא שעצרו את השניים האלה רק עכשיו", אמר מקורב לשניים שהזדהה בשם חורחה, "ארנדה ואלה שמסביבו תמיד היו מעורבים בסקנדלים והוא תמיד היה יוצא מהבית ונכנס אליו עם תיקים מלאים בשטרות, מה שגרם לו להיראות חשוד. אמא שלו הייתה נרקומנית ומתה כשהוא היה בן תשע. למזלו, הוא הצליח לגדול בצורה נורמלית בזכות סבא וסבתא שלו. הוא לא בקשר עם אבא שלו, הם אף פעם לא הסתדרו".

הצרות הראשונות אליהן נקלע ארנדה היו כשהיה בן 15 ונתפס גונב אופנוע שהוא תכנן למכור כדי לקנות משהו לחברה שלו. "גיליתי שהוא גנב אופנוע, אבל החלטתי להשאיר אותו באקדמיה של ריאל מדריד", אמר ויסנטה דל בוסקה ל"אל פאיס" בשנת 2004, "אם היינו זורקים אותו, הוא היה נגרר לפשע".

עוד בנושא:

עצורים רבים בפרשת שחיתות גדולה בכדורגל הספרדי

כדורגלן העבר ראול בראבו. GettyImages
נעצר כשאשתו לידו. ראול בראבו/GettyImages

למרות זאת, אראנדה לא התרחק מעולם הפשע והסתבך כמה פעמים עם החוק. המשטרה תפסה אותו עם נשק וסמים והוא גם נאסר באשמת הכאת שוטר. חבריו של ארנדה היו מעורבים לפני כמה שנים בהרג של אדם בחוף הים במלאגה. ראול בראבו תמיד היה קרוב מאוד לארנדה, גם בכדורגל וגם מחוצה לו. בזמן שבראבו שיחק באולימפיאקוס, הייתה לו יאכטה שם והוא השקיע בה 20 אלף יורו בחודש, גם ארנדה היה שם כמעט תמיד.

כמו כן, בראבו שיחק באולימפיאקוס תחת מאמן ברצלונה הנוכחי ארנסטו ואלוורדה כשבחוזה שלו היה סעיף לפיו הוא משוחרר באופן אוטומטי אם הוא נקלע לקטטה. בראבו וארנדה היו מעורבים ב-2003 ו"מבצע דיג'יי" שעבר מתחת לרדאר באופן תקשורתי. המשטרה עצרה אז שלושה אנשים, כולל דיג'יי מפורסם שהואשמו במכירת קוקאין וכדורי אקסטזי במועדונים במדריד. בנוסף, הם היו מעורבים בירי, העברת כספים, מחשבים, מסמכים חשודים ומכוניות יקרות.

ב-2003 ו-2004 היו מספר מקרים שכללו מכוניות גנובות, אחת שנקנתה על פי החשד על ידי וולטר פנדיאני, לפני שמקרה נוסף של סמים התעורר ב-2007. ב-2014/15 שחקן לבנטה לשעבר, שכנראה היה בקשר עם ארנדה ובראבו, הציע 3,000 יורו לשחקן בליגה מקומית בוולנסיה כדי להטות תוצאה במשחק ליגה. כל הקשרים בין האנשים, ככל הנראה, נוצרו באמצעות אפליקציה מיוחדת שמוחקת את ההודעות ברגע שמישהו קרא אותן ולכן לא מאפשר לעשות צילומי מסך של ההודעות.

המעצרים האחרונים הפתיעו את שני שחקני העבר. ראול בראבו, שמנהל עסק נדל"ן, נעצר כשהוא לצד אשתו. בלם העבר הלך לרוץ בכל בוקר בים, אבל חייו לא התנהלו בצורה אידילית ומסתבר שבתוך השכונה שלו רבים חששו ממנו. "רוב האנשים בשכונה מפחדים ממנו מאוד", אמר שכן, "הדבר הכי טוב הוא לא להגיד כלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully