וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: דויד מתאוס מועמד, אליאור משעלי צפוי להצטרף

3.6.2019 / 14:21

בלם הפועל חדרה בעונה שעברה, מועמד לקבוצה מעיר הנמל. שגיב יחזקאל יפתח את העונה במכבי תל אביב, יגיע בהשאלה נוספת?

ההתאחדות לכדורגל

(עדכון ראשון: 7:15)

הבלם הספרדי דויד מתאוס מועמד למ.ס. אשדוד. בקבוצה מעוניינים לצרף את הבלם ששיחק בעונה שעברה בהפועל חדרה, אבל קיים פער של 40 אלף דולר נטו בין הצדדים. אשדוד צריכה להתחזק בשני בלמים לעונה הבאה, זר וישראלי, אלא אם עוביידה חטאב לא יכנס לבית הסוהר בעוד שבוע. בכל מקרה בקבוצה מחפשים בלם זר ובמקביל למתאוס בודקים אופציות נוספות.

אשדוד צפויה לצרף את החלוץ אליאור משעלי שרשם עונה טובה בליגה הלאומית במדי הפועל אשקלון. משעלי שגדל במחלקת הנוער של מ. ס. אשדוד הוא שחקן חופשי ואם יעבור לקבוצה אחרת, אשדוד תקבל דמי השבחה תמורתו. בקבוצה מאמינים שהוא יכול להשתלב גם כחלוץ בליגת העל ואמורים להתחיל מו"מ כדי לצרפו.

באשדוד מקווים ששגיב יחזקאל יושאל אליהם לעונה נוספת. חוזהו של השחקן במכבי תל אביב הוארך והוא יפתח את האימונים בקרית שלום, אבל באשדוד מחזיקים אצבעות לכך שהוא יושאל בהמשך אליהם ויעביר עוד עונה במועדון.

בעוד שבועיים תקיים הקבוצה מחנה אימונים לטובת שחקנים צעירים ושחקנים מליגות נמוכות כדי לבחון אם יש שחקנים שמתאימים להצטרף למועדון. באשדוד צריכים להתחזק בכל העמדות. ההתמקדות הגדולה היא במציאת שחקנים זרים אחרי שלמעט לאונרדו אווסו שממשיך לעונה הבאה, יתר הזרים עזבו את המועדון ולא מתוכננים לחזור.

עוד בנושא

לוי גרסיה: "זה כבוד עבורי שבניון בחר בי כשחקן הרכש הראשון שלו"
שיר צדק, עדן בן בסט, דור אלו ובן תורג'מן התבקשו למצוא קבוצה
עידן ורד בראיון: "היו רגעים שהתביישתי להסתכל להנהלה בפנים"

אליאור משעלי שחקן בית"ר נורדיה ירושלים. קובי אליהו
בדרך חזרה לאשדוד? אליאור משעלי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully