וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאנו הודחה בסוויפ משפיל באיטליה, ברצלונה וריאל מדריד טיילו לחצי הגמר בספרד

מייק ג'יימס וחבריו סיימו עונה כושלת עם 108:96 בהארכה בחצי גמר הפלייאוף מול ססארי המפתיעה. הבלאנקוס טיילו במנרסה, תומא הרטל (32 ו-9 אסיסטים) הוליך את בארסה לניצחון על חובנטוד, שנפרדה מלאפרוביטולה

מייק ג'יימס שחקן מילאנו. AP
הושפל עם מילאנו. מייק ג'יימס/AP

הפתעה גדולה נרשמה היום (ראשון) בפלייאוף הספרדי, כשסראגוסה השלימה סוויפ של 0:2 על באסקוניה עם 69:76 במשחק השני בסדרת רבע הגמר. האנדרדוגית שסיימה את העונה הסדירה במקום השישי וניצחה בוויטוריה במשחק הראשון, שוב הרשימה, גילתה המון אופי וקור רוח וכעת היא תפגוש בחצי הגמר את ברצלונה. נמניה רדוביץ' הצטיין עם 16 נקודות, הבאסקים חותמים עונה מלאת עליות ומורדות בצורה מאכזבת מאוד.

בניגוד לבאסקוניה, ולנסיה הצליחה להתאושש מהפסד ביתי במשחק הראשון מול מלאגה עם 69:76 במשחק השני. מייק טובי היה חד מהספסל וסיים עם 14 נקודות כמעט ללא החטאה. פרננדו סאן אמטריו הוותיק הוסיף 12 ו-4 אסיסטים לאלופת היורוקאפ הגאה. מתיה לסור הצרפתי קלע 12 לאנדלוסים, שכעת יהיו חייבים להשיג ניצחון חוץ שני רצוף בוולנסיה כדי לעלות לחצי הגמר.

אצל ברצלונה וריאל מדריד לא היו דרמות ושתי הגדולות של ספרד עלו בקלות לחצי הגמר עם ניצחונות קלים ו-0:2 בסדרה. ברצלונה התעללה בחובנטוד עם 86:107 במשחק שבו תומא הרטל התפוצץ עם 32 נקודות ו-9 אסיסטים. ניקולה לאפרוביטולה הנהדר קלע 22 והוסיף 11 אסיסטים לחובנטוד במשחק הפרידה שלו לפני שהוא עוזב, כנראה לריאל מדריד, שהביסה את מנרסה בחוץ 73:88 והשלימה 0:2.

לא רק בספרד היו הפתעות. העונה הנוראית של מילאנו הסתיימה עם הדחה משפילה בחצי גמר הפלייאוף עם סוויפ של 3:0 מול ססארי המפתיעה. אחרי שהפסידה את שני משחקי הבית שלה, האלופה היוצאת הגיעה לאולמה של אלופת היורופקאפ כשהיא חייבת ניצחון כדי להשאיר את הסדרה בחיים, אבל הפסידה 108:96 לאחר הארכה. מייק ג'יימס וג'יימס נונאלי עוד החזירו את מילאנו מהקבר בדקה האחרונה של הזמן החוקי, אבל ראשון תומאס (22), ג'יימי סמית (29) וג'ייק קולי (20) סגרו עניין בהארכה ויחכו בגמר למנצחת בין קרמונה לוונציה. מייק ג'יימס, אחד השחקנים הכי טובים ביורוליג העונה, סיים עם 18 נקודות ויהיה מעניין לראות אם יישאר במלכודת הדבש של מילאנו הלוזרית, או שינסה לעבור לקבוצה יותר תחרותית ביורוליג.


עוד בנושא:

ביוון טוענים: דיוויד בלאט רוצה את תאודוסיץ', סלוקאס וקייל היינס
סופה של תקופה: שרון דרוקר הוא המועמד המוביל להפועל חולון
בית הלחמי, גרינברג ואלפסי מועמדים להחליף את פרנקו בהפועל תל אביב

שחקן ז'לגיריס קובנה ברנדון דייויס. GettyImages
חיזוק משמעותי לברצלונה. ברנדון דייויס/GettyImages

* ברנדון דייויס סיכם את תנאיו בברצלונה ואמור לחתום בקרוב לשנתיים. הקטלאנים אמורים לשלם דמי פיצוי לז'לגיריס קובנה על התרת חוזהו של הפורוורד האמריקאי, שהיה אחד השחקנים הבולטים ביורוליג העונה עם ממוצעים של 16.9 נקודות למשחק.

* אולימפיאקוס קרובה לסיכום עם ג'רמי אוואנס - שחקן הפנים שדיוויד בלאט הביא לדרושאפקה, וכעת צפוי לצרף גם לאדומים מפיראוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully