וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביוון טוענים: דיוויד בלאט רוצה את תאודוסיץ', סלוקאס וקייל היינס

אולימפיאקוס מכוונת גבוה על אף הירידה לליגה השנייה. גם אקס הפועל תל אביב ריון בראון הוזכר, שני שחקנים מקומיים על סף חתימה

one

בווידאו: תקציר משחק 3 בדרבי התל אביבי

דיוויד בלאט נפגש עם הנהלת אולימפיאקוס והחל לתכנן את עונת 2019/20 ועל פי דיווחים ביוון, גם הירידה לליגה השנייה לא תמנע מהאדומים לכוון גבוה. מאוד גבוה. השם הבולט שהוזכר הוא מילוש תאודוסיץ', שסיים באמצע העונה החולפת את דרכו ב-NBA וישוב ליורוליג. לרכז הסרבי המופלא הצעות ממספר קבוצות אחרות, ביניהן צסק"א מוסקבה.

אבל זה לא הכל. אולימפיאקוס מעוניינת גם בכוכב צסק"א קייל היינס ובקוסטס סלוקאס, הווינר הגדול של ז'ליקו אוברדוביץ' ופנרבחצ'ה. לאחרון הוצע חוזה של 5 מיליון יורו לשלוש שנים, אולם גם ברצלונה מביעה בו עניין, ופנר תנסה להשאירו. שם נוסף שהוזכר הוא ריון בראון, אקס הפועל תל אביב, ששיחק העונה בפטראס.

שני שחקני החיזוק הראשונים שככל הנראה יגיעו נחשבים לשמות קצת פחות נוצצים בשוק: אנטוניס קוניאריס (21, 1.93 מ'), שזכה פעמיים בתואר השחקן הצעיר של העונה והעמיד אשתקד ממוצעים של 4.8 נקודות, 2.8 אסיסטים ו-2 ריבאונדים למשחק בפאוק סלוניקי, ודימיטריס קקלמנאקיס (24, 2.08 מ'), הפורוורד של לאבריו ונבחרת יוון. השניים על סף סיכום, כך על פי דיווחים.

מאמן אולימפיאקוס דיוויד בלאט. GettyImages
יקבל את מבוקשו? בלאט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully