וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופה של תקופה: שרון דרוקר הוא המועמד המוביל להפועל חולון

31.5.2019 / 9:15

אחרי ארבע שנים רצופות יחד, הסגולים לא הגישו הצעה לדן שמיר להאריך את חוזהו והוא עתיד לעזוב. מאמן הפועל אילת המפתיעה עשוי לנחות במקומו. בגזרת השחקנים: הזרים צפויים לעזוב, שלומי הרוש יחתום מחדש

ONE

בפלייר: תקציר הניצחון של חולון

הפועל חולון חזרה לחיים אמש (חמישי) בסדרת רבע גמר הפלייאוף, וצימקה ל-2:1 מול מכבי ראשון לציון, אבל כבר כעת ברור כי בלי קשר לתוצאה הסופית של הסדרה - בתום העונה יחולו שינויים משמעותיים בפני הקבוצה. המאמן דן שמיר, שקיבל הצעה מניו זילנדר ברייקרס, צפוי לעזוב את תפקידו אחרי ארבע עונות רצופות ושש עונות בסך הכל, והמועמד המוביל שסימנו בהנהלת המועדון כמחליפו הוא שרון דרוקר.

בשש שנותיו באולם הפחים ובהיכל הטוטו הנחית שמיר כמה מהזרים הטובים והמרשימים ביותר בישראל, דוגמת בריאנט דאנסטון, גלן רייס ג'וניור וקורי וולדן. חולון זכתה תחתיו פעם אחת בגביע המדינה והגיעה פעמיים לפיינל פור הישראלי. בעונה הנוכחית השתנו פני הדברים: הקבוצה סבלה ממכת פציעות מתמשכת, הודחה בשלב הראשון של ליגת האלופות ובחצי גמר גביע המדינה והיורופקאפ. נראה שהאשראי המקצועי, לו זכה המאמן, נגמר: בניגוד למקרים קודמים, שבהם עמד בפני סיום חוזה, הפעם לא פנו אליו ראשי המועדון בהצעה להמשיך.

אם יעבור לליגה האוסטרלית, ינסה שמיר את מזלו בחו"ל בפעם הראשונה בקריירה כמאמן ראשי, אחרי שכבר עבד בעבר כעוזרם של דיוויד בלאט ואטורה מסינה בדינמו מוסקבה (2009) וצסק"א מוסקבה (2014) בהתאמה.

מאמן הפועל חולון דן שמיר. לירון מולדובן
ימצא אווירה רגועה יותר. שמיר/לירון מולדובן

המועמד המוביל להחליף את שמיר בחולון הוא דרוקר, שהצעיד את הפועל אילת להצלחה מפתיעה ונחשב לאחד המועמדים המובילים לתואר מאמן העונה. דרוקר ואילת מצויים כעת במהלכה של סדרת הפלייאוף מול עירוני נס ציונה, אולם חוסר הבהירות הכלכלי השורר סביב המועדון עשוי להוביל לשינויים בקיץ.

גם בגזרת השחקנים צפויים החולונים לעבור מהפכה: הם יתקשו להשאיר מישהו מהזרים, אף שישמחו להאריך את חוזהו של וולדן. טי.ג'יי קליין ושלומי הרוש מסיימים חוזה, אבל הקפטן צפוי להישאר. עמית שמחון חתום לעונה הבאה, כמו גם גיא פניני, שעלול להחמיץ את פתיחתה בגלל הפציעה שממנה הוא סובל.

שרון דרוקר מאמן הפועל אילת. דני מרון
יבנה קבוצה חדשה. דרוקר/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully