וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית הלחמי, גרינברג ואלפסי מועמדים להחליף את פרנקו בהפועל תל אביב

31.5.2019 / 8:23

אחרי הסוויפ, האדומים לקראת מהפכה: פרנקו לא ימשיך, רוב הזרים יעזבו, שוכמן, בן שימול ובריסקר מועמדים להצטרף. גינת: "העתיד ורוד"

one

הפועל תל אביב סיימה אמש (חמישי) את עונת 2018/19 עם תבוסה 87:63 במשחק השלישי של רבע גמר הפלייאוף נגד מכבי תל אביב והפסד 3:0 בסדרה כולה. האדומים מסיימים עונה עם הופעה בחצי גמר גביע המדינה, אך בליגה ובאירופה נכשלו עם מקום שמיני בלבד והדחה בשלב המוקדמות הראשון של ליגת האלופות.

כ-800 האדומים שהגיעו ליד אליהו הודו במשך דקות ארוכות לשחקנים, שחזרו לפרקט כדי להודות להם אחרי שיחה בחדר ההלבשה. חלק מהאוהדים אף חיכו לשחקנים גם מחוץ ליד אליהו.

במשחק אמש נראתה הפועל רע מאוד במחצית הראשונה וראתה את מכבי תל אביב בורחת ליתרון 25:51 במחצית. דווקא בנקודת השפל הזאת הצליחו האדומים להרים את ראשם וצמצמו את ההפרש עד ל-13 נקודות, אך לא יותר מכך. לקראת הסיום איבדה הקבוצה גם את תומר גינת שספג מכה כואבת באגן.

עוד בנושא

מכבי תל אביב הביסה את הפועל תל אביב 63:87 ועלתה לפיינל פור
ביוון טוענים: פנאתינייקוס גיששה אצל מייקל רול לקראת העונה הבאה
דני פרנקו: "מאחל להפועל תל אביב להביא מאמן טוב יותר ממני"

תומר גינת שחקן הפועל תל אביב עם עוזר המאמן עמית בן דוד. דני מרון
"אנחנו לא זנב לאריות". תומר גינת אמש/דני מרון

"לאורך כל העונה אפיינה אותנו אי יציבות מאוד ברורה", אמר תומר גינת, המצטיין של הפועל העונה, בסיום המשחק, "הגענו לסדרה הזאת 30 שניות לסוף העונה הסדירה, ידענו כמה נצטרך להוציא מעצמנו כדי להוות תחרות ממכבי. בשני המשחקים הראשונים היינו שם כדי להיות קרובים למכבי. במחצית הראשונה אי אפשר לקבל את זה כקבוצה תחרותית, אני מתבייש באיך ששיחקתי ובאיך שהקבוצה שיחקה. אפשר להפסיד משחקים, קורה שמפסידים, אם מפסידים, צריך להפסיד עם לב ומלחמה. האוהדים עד עכשיו עומדים ושרים אחרי שהפסדנו 3:0 ברבע גמר. עלינו להלחם במחצית השנייה. עונה קשה, סוף קשה".

על העונה הטובה שלו באופן אישי הוסיף גינת: "אנחנו משחקים את הספורט הזה כדי להצליח כקבוצה, תארים אישיים זה אחלה, אבל אתה רוצה להצליח ולהגיע הכי רחוק שאפשר. נכשלנו השנה, נכשלתי באופן אישי. הפיינל פור בעוד עשרה ימים ואנחנו מסכמים עכשיו עונה. נתתי את כל מה שהיה לי בכל רגע ובכל משחק העונה, אני אמשיך לעשות את זה תמיד".

הפורוורד, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה עם אופציית יציאה לאירופה נשמע אופטימי לגבי העתיד של המועדון: "הפועל תל אביב זה מועדון גדול, לא הייתי מגדיר אותנו כזנב לאריות, אלא כמועדון גדול שעשה הרבה דברים בכדורסל הישראלי וכמו שיש לנו עבר מפואר, ככה גם יהיה לנו עתיד מפואר".

עוד באותו נושא

קיין הקניט את הפועל תל אביב: "תביאו את המטאטא". אובריאנט מתנדנד

לכתבה המלאה
מאמן הפועל תל אביב, דני פרנקו. דני מרון
בדרך החוצה. פרנקו/דני מרון

הפועל צפויה לעבור מהפכה גדולה בקיץ הקרוב. כבר בתחילת השבוע צפויה פגישה רשמית בין הנהלת הקבוצה למאמן דני פרנקו שבה יפרדו מהמאמן. לאחר הפרידה מפרנקו צפויים בקבוצה להיפגש עם אריאל בית הלחמי, מאמנה של גלבוע/גליל בעונות החולפות, וכן עם אריק אלפסי מעירוני נהריה. בראד גרינברג, מועמד מוביל נוסף לתפקיד, כבר עזב את ישראל, אך בהפועל סיפרו אמש כי יערכו איתו פגישת היכרות והתרשמות דרך הטלפון והוידאו. בקבוצה ינסו להחתים מאמן עד לשבוע הבא כדי להתחיל לבנות את הסגל כמה שיותר מהר.

בגזרת השחקנים, תומר גינת וים מדר הם היחידים שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה, כשלרביב לימונד ניתנה הבטחה לחוזה לעונה נוספת. ג'רל מקניל עשוי להישאר, אם המאמן הנכנס של המועדון יהיה מעוניין בכך. בין המועמדים להצטרף לקבוצה נמצאים חואקין שוכמן מגלבוע/גליל, אבי בן שימול מהפועל אילת ומייקל בריסקר ממכבי רעננה.

  • עוד באותו נושא:
  • דני פרנקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully