וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה את הפועל תל אביב 63:87 ועלתה לפיינל פור

הצהובים השלימו סוויפ קליל על היריבה העירונית ורחוקים שני משחקים מהתואר. החבורה של ספרופולוס גמרה את הסיפור כבר במחצית הראשונה, האדומים סיימו עונה עגומה עם הפסד 3:0 בסדרה

one
ג'ייק כהן, שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
סדרה קלה שהסתיימה עם חיוכים. ג'ייק כהן ומכבי תל אביב/דני מרון

מכבי תל אביב הביסה הערב (חמישי) את הפועל תל אביב 63:87 והשלימה סוויפ על היריבה העירונית; 0:3 בסדרת רבע הגמר ועלייה קלילה לפיינל פור. הצהובים יפגשו בשלב הבא את המנצחת בסדרה בין הפועל אילת לעירוני נס ציונה.

החבורה של יאניס ספרופולוס לא התכוונה לבזבז זמן הערב והיא גמרה את הסיפור הלכה למעשה בשלב מאוד מוקדם. הצהובים שנהנו מרשימת קלעים מאוזנת, טיפסו ל-1:14 בדקות הפתיחה ועד סיום המחצית הראשונה הגדילו את היתרון ל-25:51 (כשבתווך הם מגיעים ל-28 הפרש). הפועל תל אביב נראתה טוב יותר במחצית השנייה, אבל זה היה מאוחר מדי.

בעוד מכבי תל אביב ממשיכה מכאן לשני משחקים על תואר האליפות, הפועל תל אביב מסיימת עונה עגומה ביותר. החבורה של דני פרנקו בקושי השתחלה לפלייאוף ואחרי שהגיעה אליו בשיניים, היא סיפקה הופעה שהיא תבקש לשכוח.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: ג'ייק כהן וסקוטי ווילבקין 14 כ"א, דיאנדרה קיין 10 ו-13 ריבאונדים, יובל זוסמן 10, ג'וני אובריאנט ואלכס טיוס 8 כ"א, ג'ון דיברתולומאו ומייקל רול 7 כ"א, טאריק בלאק 6, דני אבדיה 3. אנג'לו קלויארו שיחק ולא קלע.

קלעו להפועל תל אביב: רביב לימונד 13, תומר גינת 12 ו-11 ריבאונדים, ג'רל מקניל וג'מאל שולר 11 כ"א, ריצ'רד האוול 8, ים מדר 5, דשון סטיבנס 2, אלאדה אמינו 1. סטו דגלאס, דניאל ששון ועומר הראל שיחקו ולא קלעו.

עוד באותו נושא

הפועל חולון הביסה 79:100 את הפועל חולון וצימקה ל-2:1

לכתבה המלאה
דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
סיומה של עונה רעה במיוחד. פרנקו/דני מרון

רבע 1

מכבי תל אביב פתחה את המשחק בסערה ועלתה ל-1:7 אחרי שלשה של קלויארו. הפועל תל אביב לא הצליחה לייצר נקודות, הצהובים לא הורידו רגל מהגז ושלשות של קיין ו-ווילבקין קבעו 1:14. האדומים צימקו ל-21:11 ובסיום הרבע לוח התוצאה הראה: 15:27 למכבי תל אביב.

ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב מול ים מדר שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
דיברתולומאו מתעלם ממדר/דני מרון

רבע 2

מכבי תל אביב פתחה את הרבע עם ריצת 2:7 כדי לפתוח פער משמעותי, אותו היא הגדילה בהמשך ל-19:39. החבורה של דני פרנקו נראתה שבורה, לא מצאה את עצמה בשני צדי המגרש והצהובים טיפסו ל-19:45. האדומים עוד הצליחו לגרד כמה נקודות, אבל ירדו למחצית בפיגור עצום 51:25.

דיאנדרה קיין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
סיים את המחצית הראשונה כקלע המוביל עם 10 נקודות. קיין/דני מרון

רבע 3

הרבע השלישי נראה כמו גארבג' טיים, כשכל שעל מכבי תל אביב לעשות זה לא להירדם ולשמור על יתרון בטוח. הצהובים גילו קצת פחות אחריות לפרקים והפועל תל אביב הורידה את המינוס ל-58:40 ובהמשך ל-61:46. דיברתולומאו קלע שלשה שהרגיעה את הצהובים, אבל בסיום הרבע היתרון שלהם עמד "רק" על 48:64.

רביב לימונד שחקן הפועל תל אביב מול ג'ון דיברתולומאו שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
לימונד והפועל תל אביב התעוררו קצת ברבע השלישי/דני מרון

רבע 4

הפועל תל אביב הורידה למינוס 14 בפתיחת הרבע האחרון ואחרי שקיין ביצע עבירה טכנית, האדומים קלעו 4 נקודות רצופות ופתאום זה רק 54:67 למארחת. זה היה האות של מכבי תל אביב להתעורר. ווילבקין קלע שלשה (וספג טכנית אחרי דין ודברים עם פרנקו), בלאק קבר דאנק אחרי מהלך יפה וההגנה הצהובה התהדקה. גינת נפצע וירד מהפרקט בדמעות ומכבי תל אביב הפליגה לניצחון 63:87.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully