וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "מאחל להפועל תל אביב להביא מאמן טוב יותר ממני"

30.5.2019 / 22:45

מאמן האדומים סיכם את העונה אחרי ההפסד למכבי תל אביב: "זה לא כוחות". ספרופולוס: "מקדיש את זה לרגב פנאן ושמעון מזרחי"

one

סדרת רבע גמר הפלייאוף בין מכבי תל אביב להפועל תל אביב ננעלה הערב (חמישי) עם 63:87 של הצהובים, שהשלימו סוויפ והבטיחו את מקומם בפיינל פור, שם הם מחכים למנצחת בסדרה בין הפועל אילת לעירוני נס ציונה.

במהלך הרבע האחרון הייתה תקרית בין מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו לגארד מכבי תל אביב, סקוטי ווילבקין. השחקן טען שמאמן האדומים הפריע לו בזמן שזרק שלשה מהפינה והגיב בצורה מזלזלת ומתגרה לעבר ספסל האורחת. הוא ספג עבירה טכנית. דני פרנקו הבין שהפריע לשחקן בזריקה והתנצל בפניו אחרי המשחק. המאמן אפילו ביקש בזמן משחק לבטל את העבירה הטכנית לווילבקין, אך השופט לא הסכים. דיאנדרה קיין ספג עבירה טכנית אחרי שאמר לשופט "פאקינג בולשיט".

מי שלא יזכור לטובה את המשחק הוא תומר גינת, שאמנם נעל עונה אישית נהדרת ויציבה במיוחד, אבל הערב נפצע. במהלך הרבע השלישי ספג גינת מכה באגן כשקפץ על כדור, אך למרות הכאבים נשאר על הפרקט ולא ירד. אלא שככל שהדקות חלפו גינת חש את הכאב יותר, וכשזינק על כדור נוסף במהלך הרבע הרביעי לא יכול היה להמשיך ונעזר בחבריו כדי לרדת לספסל. כשהוא חש כאבים חזקים וממרר בבכי גינת ירד לטיפול בחדר ההלבשה.

עוד בנושא:

מכבי תל אביב הביסה 63:87 את הפועל תל אביב ועלתה לפיינל פור

תומר גינת שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
גינת בוכה על הספסל/דני מרון

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו אמר בסיום: "רעים או טובים זה עניין של ציפיות ומי שמנהל אותן. היה על החבר'ה שלי הרבה מאוד לחץ לפני הסדרה הזאת כי בסוף יש פה שני מועדונים גדולים, אבל בסופו של דבר זה לא באמת כוחות. מכבי של היום היא קבוצה שהייתה קרובה להיכנס לשמינייה ביורוליג, לא עשתה שינויים בסגל והתקדמה ככל שהעונה התקדמה.

"זה לא אומר שהם ינצחו את הפיינל פור, אבל זה אומר שהמקום שלהם והמקום שלנו זה לא אותו מקום. מצד שני זה מכבי תל אביב והפועל תל אביב, המשחקים על הבמה המרכזית, הציפיות גם של השחקנים מעצמם לנסות להביא לפחות משחק אחד. מישהו בונה להם את הבילדאפ הזה ומנסים לעמוד בו. באנו לפה עם הרבה לחץ ב-2:0, כי אף אחד לא רצה לגמור את הסיפור היום וזה היה מאוד בעוכרינו, לא שיחקנו כדורסל כקבוצה. הייתה אצלנו פאניקה כאילו אנחנו בגמר גביע אירופה, יש קהילה גדולה מאחורי הקבוצה. זה יכל היה להיות הרבה יותר גרוע. היו פה דקות שהמשחק הזה יכול היה להגיע ל-40 ו-50 הפרש. שמח שבמחצית השנייה שיחקנו עם גאווה. אף אחד לא מרוצה מהתוצאה אבל שיחקנו עם גאווה.

"בסופו של יום צריך לחזור לפרופוציות. קיוויתי שנמשיך את הקו של העונה שעברה לעונה הזאת וזה לא קרה. כולם רוצים להצליח מסביבי, כל מי ששייך למועדון הזה. בסופו של יום, אני לא באתי לפה רק בשביל להיכנס לפלייאוף, המקום הזה צריך להיות במקום אחר. אני אותו מאמן שהפועל תל אביב רצתה לפני שנה או שנתיים. יש לי ביקורת עצמית, עשיתי גם טעויות. להפועל תל אביב היה מאמן טוב בשנתיים האלה, אני מאחל להם להביא מאמן יותר טוב, חשוב לי שהמועדון הזה יצליח. כל שנתיים יש פה פריש מיש ובסוף זה מגיע לאותו מקום. יש לי חלק במקום אליו הקבוצה הזאת הגיעה, שני פיינל פורים בשנתיים האלה. לכל אחד יש את החלק שלו, ובסוף כשאתה בונה מועדון, אתה צריך להתעלות מעל האמוציות.

"זה לא התפקיד שלי לעשות את זה. אני אוהב מאוד את המקום הזה, נהניתי בו, גם בעונה המאתגרת הזאת. אני רוצה מאוד שהקבוצה הזאת תצליח. לי עבודה תהיה, הפועל תל אביב מבחינתי היה מעבר לעוד מקום עבודה. אם הייתי אמוציונאלי זה כי היה חשוב לי שהקבוצה הזאת תגיע למקום מסוים. את הכי טוב שאני יכול לעשות, עשיתי".

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דני פרנקו מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
נפרד מהפועל תל אביב? פרנקו/דני מרון

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס הוסיף: "שיחקנו שלושה משחקי דרבי והראינו שאנחנו הקבוצה הטובה יותר, לא נתנו שום צ'אנס ליריבה להגיע לשום סיכוי. אני רוצה להקדיש את העלייה לשמעון מזרחי ורגב פנאן.

"היה לנו משחק מצוין הגנתי, חוץ מהרבע השלישי. במחצית הראשונה שיחקנו עם אנרגיה גבוהה וזו הייתה אחת המחציות הטובות שלנו העונה. קשה לשמור על יתרון 26 הפרש, ידענו שהם יגיבו. הם הגיבו, צמצמו את ההפרש, אבל ידענו לסיים את העבודה.
באנו מרוכזים מאוד ועקבנו אחרי תוכנית המשחק והייתה לנו מוטיבציה לסיים את הסדרה היום.

"יש לנו 12 ימים עכשיו? מי שצריך מנוחה יקבל אותה, ומי שצריך לעבוד איתו ולהכניס לעניינים, נכניס אותו. אכפת לנו רק מהאליפות, אנחנו מתמקדים רק באליפות, כל היום כותבים שאנחנו מחתימים שחקנים, יש לי הוראה להתרכז רק במה שקורה עכשיו ולא במה שקורה בחוץ. קודם כל נדבר עם מי שנמצא פה ואז נדבר עם שחקנים מבחוץ. זה מצחיק לקרוא את כל השמות האלה, כי עד עכשיו החתמנו שלוש קבוצות למכבי תל אביב ולא רק קבוצה אחת".

יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. דני מרון
מרוצה מהקבוצה שלו. ספרופולוס/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully