וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון: "אנחנו בטוחים שיהיה לנו קשה מאוד נגד לטביה"

31.5.2019 / 20:00

שחקנה של נבחרת ישראל דיבר לקראת המשחק הקרוב במוקדמות יורו 2020: "כל משחק חוץ הוא קשה. אנחנו לא יכולים לזלזל בשום נבחרת"

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: ניר חן

שחקנה של שחטאר דונייצק, מנור סולומון, דיבר היום (שישי) עם התקשורת במהלך מחנה האימון של נבחרת ישראל, שמתכוננת בגרמניה למשחקים מול לטביה (7.6) ופולין (10.6) במסגרת מוקדמות אליפות אירופה 2020. סולומון דיבר על קיומו של המחנה ואמר: "חייבים לקיים את המחנה הזה כדי ששחקנים ימשיכו להיות בכושר, חלקם סיימו כבר את העונה. אני בטוח שהצוות ידאג ליצור איזון בכושר בין השחקנים ששיחקו יותר ופחות במהלך העונה. אני משוכנע שההכנה תהיה הכי טובה שיכולה להיות".

על המשחק הקרוב נגד לטביה: "משחק לא פשוט. לטביה זאת נבחרת שאנחנו בטוחים שיהיה לנו קשה מולה. משחק חוץ באירופה הוא תמיד קשה. למרות שהם נמצאים בדרג השישי, הם טובים מאוד ביחס לדרג הזה. אנחנו לא יכולים לזלזל בשום נבחרת, זה ברור. נבוא לשם ונעשה הכל כדי לנצח". סולומון נשאל גם על ההתאקלמות בדונייצק ואמר: "הגעתי לאוקראינה לפני ארבעה חודשים, אחרי פגרת החורף הארוכה שלהם. השתלבתי נורא מהר במחנה האימונים וכבר שחזרנו לאוקראינה השתתפתי במשחקים ונכנסתי לרוטציה. מאוד נהנתי ואני כבר מחכה לעונה הבאה, למשחקים בליגת האלופות".

עוד בנושא
איביץ' עוקב בדריכות: הפלונטר של מכבי תל אביב עם ייבגני שאחוב
בגלל החתמת לוי גרסיה: בית"ר ירושלים עשויה לוותר על חלוץ זר
בני סכנין: מהראן ראדי בוחן אופציות לעבור לארה"ב, מוגרבי מבוקש אבל יקר

שחקן נבחרת ישראל אלמוג כהן. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
ברוך הבא. אלמוג כהן באימון הנבחרת/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

קשרה של אינגולשטאדט הגרמנית אלמוג כהן הצטרף היום למחנה האימון. הקשר, שלא הגיע לאימון בארץ וחיכה בגרמניה, חבר מיידית לחבריו לנבחרת ומתחיל באימונים רגילים איתם. למרות שהוא סובל ממתיחה בשריר האחורי בשבועות האחרונים, כהן הבהיר לאנשי הצוות שהוא חש בטוב ושהוא מעריך שיהיה בכשירות מלאה.

דיא סבע וערן זהבי ישחקו מחר במסגרת הליגה הסינית ומיד לאחר המשחק ייצאו גם הם לגרמניה ויצטרפו למחנה האימון. בנבחרת היו שמחים אילו השניים היו מצטרפים כבר מפתיחת המחנה, בייחוד לאור העובדה שהם צפויים לשמש כשני החלוצים בהרכב, אך מבינים שבשל המשחקים במסגרת הליגה אין יותר מדי כיצד לפעול בעניין.

בסך הכל שחקני הנבחרת טוענים שהאווירה חיובית מאוד. "יש אווירה טובה סביב הנבחרת כבר תקופה", טען שחקן בנבחרת בשיחה עם וואלה! ספורט מגרמניה, "הנסיעה אמנם הייתה מעייפת אבל הגיבוש הזה חשוב בייחוד בסוף עונה. יש לנו משימה אדירה נגד לטביה כדי להמשיך בקמפיין הטוב ואנחנו חייבים להגיע בשיא הריכוז והמוכנות".

המאמן אנדי הרצוג עדיין לא סגור על הרכב אך צפוי להמשיך בשיטת שלושת הבלמים ולהישאר עם אותו שלד, כאשר זהבי וסבע יהיו כאמור בהתקפה בעוד שלישיית האמצע תכלול את בירם כיאל, ביבראס נאתכו ושחקן נוסף. בהגנה הרצוג עדיין לא סגור על החמישייה, אך עושה רושם שגם שם לא יעשה שינויים גדולים. בנוגע לעמדת השוער, הרצוג יחליט בין אריאל הרוש לאופיר מרציאנו לאחר כמה אימונים במחנה.

עוד באותו נושא

אנדי הרצוג: "הופתעתי, התאכזבתי וכעסתי על מונס דאבור"

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת ישראל טאלב טוואטחה, בירם כיאל. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
טאלב טואטחה, אוראל דגני ובירם כיאל מתאמנים בגרמניה/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
שחקני נבחרת ישראל במחנה אימונים בגרמניה. ההתאחדות לכדורגל, אתר רשמי
שחקני הנבחרת במחנה האימונים/אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully