וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: מהראן ראדי בוחן אופציות לעבור לארה"ב, מוגרבי מבוקש אבל יקר

31.5.2019 / 12:15

ראדי קיבל מספר הצעות, כולל מהפועל עפולה, ושוקל את המעבר לארה"ב בטרם ייפגש עם הנהלת סכנין. המחיר של מוגרבי (600 אלף שקל) מקשה על עזיבתו, הפועל חיפה, הפועל ת"א וחדרה מחכות

מנהלת הליגות לכדורגל

בפלייר: חסות חדשה לליגת העל

אחרי שש אליפויות בשבע עונות ואחרי ירידת הליגה, ייתכן שקשרה של בני סכנין מהראן ראדי ייצא לאתגר חדש ומסקרן בשבועות הקרובים. לוואלה! ספורט נודע שבתקופה האחרונה עלו כמה אופציות של מעבר של הקשר הוותיק לאחת מהליגות בארצות הברית.

עוד בנושא
איביץ' עוקב בדריכות: הפלונטר של מכבי תל אביב עם ייבגני שאחוב
בגלל החתמת לוי גרסיה: בית"ר ירושלים עשויה לוותר על חלוץ זר

שחקן בני סכנין, מהראן ראדי. קובי אליהו
הרפתקה חדשה? ראדי/קובי אליהו

ראדי עצמו, כך העידו גורמים המעורים בפרטים, לא פסל כלל מעבר לארצות הברית ובימים הקרובים עשויה להיות התפתחות בעניין. לראדי הגיעו לא מעט הצעות ביניהן גם מהפועל עפולה מהליגה הלאומית, אך בשלב זה הקשר מחכה לשבת עם הנהלת סכנין כדי להבין לאן פניה מועדות, שכן לשחקן יש חוזה בקבוצה גם לעונה הבאה.

מלבד ראדי, לא מעט שחקנים מחכים להתפתחויות ולמוצא פיהם של חברי ההנהלה בנוגע לחוזיהם. פיראס מוגרבי מבוקש בהפועל חיפה, בהפועל חדרה ובהפועל תל אביב, אך הדרישה ל-600 אלף שקל מקשה על המעבר, שכן בקבוצות לא מוכנים לשלם סכום כזה, בייחוד לאור העובדה שהשחקן חוזר מפציעה ארוכה וקשה. גם מוחמד גדיר, עטאא ג'אבר ומוחמד קנדיל יישבו עם הנהלת סכנין ויבינו מהם מה התוכניות לגבי העונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully