וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדי הרצוג: "הופתעתי, התאכזבתי וכעסתי על מונס דאבור"

29.5.2019 / 13:45

מאמן נבחרת ישראל התייחס לפרשת החתונה של החלוץ: "מעדיף שלא לדבר על עונשים כרגע, איבדנו שחקן חשוב אבל יש עוד שחקני התקפה טובים". על לטביה: "אם נגיע יהירים אפשר להפסיד"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: תומר לוי

נבחרת ישראל החלה בהכנות שלה לקראת צמד משחקי החוץ במוקדמות אליפות אירופה 2020, נגד לטביה (7.6) ופולין (10.6). השחקנים של אנדי הרצוג ינסו להמשיך את המומנטום אחרי שלפגרה הם יצאו עם הניצחון הגדול מול נבחרת אוסטריה. הרצוג יחסר במשחקים האלו את מונס דאבור שנערך לחתונתו וגם את אלון תורג'מן ששוחרר אתמול בגלל פציעה.

המאמן הלאומי התייחס במסיבת העיתונאיום היום לפרשת מונס דאבור ואמר: "הופתעתי, כי בדרך כלל אתה מתכנן דברים, יש לנו שני משחקי חוץ חשובים, ואז שחקן לא מופיע כי יש לו חתונה. כעסתי, הייתי מאוכזב מאוד, אחרי יומיים חשבתי שנצליח לשנות את זה, אבל אז החלטתי להתמקד בשחקנים שנמצאים פה. יש לנו עוד שחקנים טובים. אני מעדיף שלא לדבר על עונשים כרגע, נתייחס לזה אחרי צמד המשחקים. לצערי איבדנו שחקן מאוד חשוב, אבל יש לנו עוד שחקנים טובים בהתקפה כמו מנור סולומון, דיע סבע, בן שהר ואחרים. אנחנו חושבים על המשחק מול לטביה. יש לנו שחקנים שנראים מצוין, אנחנו טסים מחר לגרמניה ורוצים להשיג נקודות ראשונות מחוץ לבית".

עוד בנושא:

נבחרת ישראל: אלון תורג'מן שוחרר מהסגל בשל פציעה, שון וייסמן זומן במקומו
מונס דאבור: "נעשה לי עוול גדול"
דאבור הודיע שלא ישחק מול לטביה ופולין: "לא נעבור על כך לסדר היום"

אנדי הרצוג מאמן נבחרת ישראל. ניב אהרונסון
מבחן אופי לא פשוט לשחקניו אחרי ההצגה מול אוסטריה. אנדי הרצוג/ניב אהרונסון

בשל פרשת דאבור זומן לסגל אלון תורג'מן, אולם הוא נפצע והוחלף בשון וייסמן. המאמן התייחס לכך: "בכל מקום בעולם שחקנים נפצעים. בעיקר בסוף העונה. יש תחרות גדולה על ההרכב. הכי חשוב מבחינתי זה להתמקד בשחקנים שיש לי. אין לי שליטה על מי שלא נמצא".

על המשחק מול לטביה אמר הרצוג: "יש לנו סיכוי טוב להשיג מולם נקודות, אבל מצד שני ראינו אותם במשחק מול פולין והם היו טובים ומסוכנים מאוד. אם נגיע יהירים אנחנו יכולים להפסיד. אנחנו צריכים להבין שזה לא יהיה משחק קל, צריכים לבוא עם מנטליות חזקה. אנחנו רוצים שלוש נקודות כמובן, ננסה לתת הופעה טובה מאוד. אגיד שוב, אל תזלזלו בלטביה. אם נמשיך את המומנטום נשיג את שלוש הנקודות. אני מסתכל על הקבוצה שלי ועל השחקנים שלי. אחרי זה אנחנו מנתחים את היריבות. יש לנו שבוע אחד של הכנה ואני מצפה להופעה טובה שלנו".

על המערך שעשוי להשתנות הוסיף המאמן: "יש לנו שחקנים כמו מנור סולומון, שלקח דאבל באוקראינה, יש לנו אפשרויות לשנות את המערך אבל נצטרך לראות בהמשך. אני חושב שיהיה מאבק בין כל הנבחרות. כל נקודה חשובה. זה לא יהיה בית חד צדדי כמו זה שבו שוויץ ופורטוגל היו הרבה מעל כולן. אם ננצח במשחק בלטביה נשפר מאוד את הסיכוי שלנו לקראת ההמשך".

עוד באותו נושא

נבחרת ישראל: אלון תורג'מן שוחרר מהסגל בשל פציעה, שון וייסמן זומן במקומו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully