וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאבור הודיע שלא ישחק מול לטביה ופולין: "לא נעבור על כך לסדר היום"

22.5.2019 / 10:45

אחרי שאנשי נבחרת ישראל ניסו לשכנע את החלוץ לשנות את תאריכי האירועים הקשורים בחתונתו המתקרבת, דאבור הבהיר שלא יתייצב לשני המשחקים במוקדמות יורו 2020, והוא עשוי להיענש. גם חמד הפצוע ייעדר, בן שהר עשוי לקבל זימון

-

מונס דאבור לא ישחק עם נבחרת ישראל נגד לטביה (7.6) ופולין (10.6) במוקדמות אליפות אירופה 2020. דאבור יתחתן בחודש יוני ונקבעו לו כמה אירועים שקשורים בחתונה, בימים בהם הנבחרת תתכנס ותשחק.

החלוץ שיעבור בקיץ מרד בול זלצבורג לסביליה הספרדית, שוחח עם המנהל המקצועי של ההתאחדות לכדורגל, וילי רוטנשטיינר, והודיע לו כי למרות מאמצים ונסיונות לשנות את האירועים שקשורים בחתונתו, הוא לא הצליח ולכן לא יעמוד לרשות המאמן אנדי הרצוג.

על פי ההודעה הרשמית של ההתאחדות לכדורגל, "רוטנשטיינר, שיצא בשישי האחרון לאוסטריה ונפגש עם דאבור, עדכן בנושא את המאמן אנדי הרצוג, יו"ר ההתאחדות משה זוארץ והמנכ"ל רתם קמר. ההתאחדות לכדורגל והצוות המקצועי של הנבחרת הבהירו לדאבור כי לא ניתן יהיה לעבור על העניין לסדר היום והחלטות בנושא יתקבלו לאחר שני המשחקים, זאת כדי להתמקד כרגע רק באתגר המקצועי שצפוי לנבחרת".

מונס דאבור שחקן נבחרת ישראל. יוסי ציפקיס
"החלטות בנושא יתקבלו לאחר שני המשחקים". מונס דאבור/יוסי ציפקיס

יש לציין שגם תומר חמד עבר ניתוח ולא יהיה בסגל לצמד המשחקים. מחר יפורסם הסגל לקראת ההתכנסות (ב-30 לחודש) והיציאה למחנה אימונים בגרמניה וההערכה היא שלבן שהר יש סיכוי גבוה לקבל זימון מחודש לנבחרת. גם שמו של שון וייסמן נמצא בפנקס של אנדי הרצוג.

ישראל מדורגת במקום השני בבית ז' אחרי שני מחזורים, וכשנותרו עוד שמונה משחקים. החבורה של הרצוג פתחה את הקמפיין עם שני משחקי בית; 1:1 נגד סלובניה וניצחון 2:4 על אוסטריה. שני המשחקים נגד לטביה ופולין יתקיימו בחוץ. לדאבור בן ה-27 יש 15 הופעות ו-4 שערים בנבחרת ישראל. דיא סבע, שמשתף פעולה עם ערן זהבי בגוואנגז'ו, עשוי להיות זה שיחליף את דאבור במשחקים האלו בשל היכרותו עם זהבי ושיתוף הפעולה בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully