וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס הודיע: אני רוצה לסיים את הקריירה שלי בריאל מדריד

אחרי שגרם לסערה כשביקש לעזוב לטובת הצעה מפתה, הקפטן כינס מסע"ת והצהיר: "היחסים שלי עם פלורנטינו - כמו אבא ובן"

יוטיוב

אחרי שגרם לסערה נוספת בריאל מדריד, סרחיו ראמוס כינס הערב (חמישי) מסיבת עיתונאים שבה הוא הודיע שהוא נשאר במועדון. כזכור, בימים האחרונים התפרסמו דיווחים לפיהם הבלם והקפטן הוותיק נפגש עם הנשיא פלורנטינו פרס וביקש לעזוב את הקבוצה עקב הצעה מפתה שיש לו מהמזרח הרחוק. אלא שבימים האחרונים הופעלו לחצים על הבלם ופרס מצידו עמד על הרגליים האחוריות והבהיר שהוא ימכור אותו רק אם תהיה הצעה על השולחן כפי שהיה מיובנטוס על כריסטיאנו רונאלדו.

ראמוס לא הותיר מקום לספק ואמר: "אני לא רוצה שלאוהדים יהיו סימני שאלה, אני מדרידיסטה, אני רוצה לסיים את הקריירה במדי ריאל מדריד. אם בכל זאת אעזוב מתישהו, זה יהיה רק אחרי שננצח".

ראמוס הוסיף: "הדבר הכי טוב הוא פשוט לדבר פנים אל פנים ולפתור את הבעיות. לא דיברנו על עניינים כספיים, מבחינתי היחסים עם המועדון תמיד היו קשורים לאמון וחיבה. הייתי משחק בריאל מדריד גם בחינם. אחרי ששוחחנו היום, הכל עבר ונשכח".

הבלם התייחס גם לנשיא המועדון: "לפלורנטינו פרס ולי יש יחסי אב-בן, אנחנו אוהבים אחד את השני. עבר הרבה זמן מאז שדיברנו על כסף או חוזה חדש, כי בכל מקרה תמיד רציתי להישאר כאן. הנשיא יודע, תמיד אמרתי לו שלעולם לא אעזוב".

עוד בנושא:

"ריאל מדריד תמכור את סרחיו ראמוס רק אם יביא הצעה ממועדון אחר"
"לא אתן לראמוס לעזוב": פלורנטינו פרס מפריך את ה"שקרים" בראיון נרחב
ראמוס ביקש לעזוב, פרס זעם: "לא אתן את הקפטן שלי במתנה"

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
נשאר לבן. סרחיו ראמוס/רויטרס

ראמוס רשם 41 הופעות ליגה במדי ריאל מדריד העונה, אך היה חלק מרכזי בכישלון הגדול של הקבוצה שסיימה את העונה ללא תואר ועם הדחה מפוארת בשמינית גמר האלופות מול אייאקס. ראמוס הפך לאגדה בריאל מדריד מאז שעבר אליה מסביליה ב-2006. הוא סיים את עונתו ה-14 במועדון והספיק לכבוש 84 שערים ב-606 הופעות. ראמוס שותף בכיר ל-20 תארים עם הקבוצה בלבד, כולל שלוש אליפויות ובעיקר ארבע זכיות בליגת האלופות, בכולן הוא היה בורג מרכזי מאוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully