וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ריאל מדריד תמכור את סרחיו ראמוס רק אם יביא הצעה ממועדון אחר"

הקפטן ייפגש פעם נוספת עם הנשיא פלורנטינו פרס שיבהיר לו: "תביא הצעה כמו רונאלדו". האם אנחנו בדרך לעוד סכסוך בין השניים?

יוטיוב

רק בקיץ הקודם ריאל מדריד איבדה את כריסטיאנו רונאלדו הנכס הכי גדול שלה וגם הקיץ הזה לא צפוי להיות פשוט עבור פלורנטינו פרס, שעשוי לאבד עוד נכס גדול: את סרחיו ראמוס הבלם והקפטן שסיים את עונתו ה-14 בריאל מדריד. ראמוס כבר נפגש יחד עם סוכנו עם פרס וטען שיש לו הצעה גבוהה מאוד מ"המזרח הרחוק", כנראה מהליגה הסינית.

ראמוס ופרס יערכו פגישה נוספת מכריעה שבה הנשיא צפוי לנהוג כפי שנהג עם רונאלדו. אם ראמוס יביא הצעה קונקרטית הוא ישקול אותה, אך לא ישחרר אותו בחינם כפי שדרש ראמוס בהתחלה. עד כה אף קבוצה לא פנתה באופן רשמי לריאל מדריד, והבלם בכלל מתכונן לחתונה שלו ב-15 ביוני, אך כבר הטיל את הפצצה.

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
מה היעד הבא שלו? סרחיו ראמוס/רויטרס

הקיץ הזה, בניגוד לבעבר, ריאל צריכה לשקול את צעדיה הכלכליים משום שהיא נמצאת תחת זכוכית מגדלת של אופ"א שמפקחת על גובה המשכורות. מה שבטוח, לבלאנקוס יהיה קשה מאוד למצוא בלם בסדר גודל של ראמוס ועם הניסיון שלו וזו בעיה לזידאן, בעיקר לאור העובדה שרפאל וראן ונאצ'ו הבלמים הנוספים בסגל חוו עונה חלשה יחסית לסטנדרטים שלהם.

כזכור, אתמול פרס התייחס לסוגייה בראיון שערך ואמר: "סרחיו ראמוס הגיע אליי למשרד והודיע לי שיש לו הצעה מסין, אבל שהסינים לא יכולים לשלם עליו סכום העברה בגלל שיש שם בליגה חוקים מגבילים. לא יותר מזה. אמרתי לו שזה בלתי אפשרי מבחינתנו לשחרר את הקפטן שלנו בחינם, כי זה יכול להיות תקדים נוראי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully