וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטאלנטה חגגה לתוך הלילה: "עדיין לא מעכלים את הנס שהתגשם"

הנראזורי עלו לליגת האלופות לראשונה אי פעם וכעת מתפנים לשאלה הגדולה: האם המאמן גאספריני יישאר: "אני רוצה לקבל קרדיט"

יוטיוב

ברגמו לבשה חג. אלפי אוהדים של אטאלנטה הציפו אמש (ראשון) את הרחובות אחרי הניצחון 1:3 על ססואולו, שקבע שהנראזורי ישחקו בעונה הבאה בליגת האלופות. החבורה של ג'אן פיירו גאספריני הקדימה קבוצות כמו אינטר (שתשחק בעצמה בצ'מפיונס), מילאן ואינטר, סיימה במקום השלישי ותשחק במפעל היוקרתי לראשונה בהיסטוריה.

"העפלה לליגת האלופות זה משהו שלא יכולנו אפילו לחלום עליו", אמר גאספריני, "זה מעולם לא קרה לפני כן וזה משהו שעשינו בדרך מכובדת. לדעתי אטאלנטה תעשה קמפיין טוב בליגת האלופות ותייצג את איטליה בכבוד".

עוד בנושא:

ריאל שוב אורבת? טוכל: "לא יכול להבטיח שניימאר ואמבפה יישארו"
חלון בשיגעון: ההצעה של ריאל מדריד על "היורש של סרחיו ראמוס"

השאלה הבוערת כעת היא האם גאספריני יישאר. למאמן בן ה-61 היו חילוקי דיעות עם הבעלים אנטוניו פרקאסי בעונה החולפת ואמש הוא אמר: "היום נחגוג ומחר נחשוב על העתיד. אני צריך אווירה בה אני מקבל קרדיט וחופש עבודה. לשחק בליגת האלופות זו משימה גדולה. הקבוצה תהיה צריכה להתחזק כדי להותיר שם רושם חיובי ולא להביך את עצמה ואת הכדורגל האיטלקי".

הנשיא פרקאסי נישא על ידי השחקנים אחרי המשחק והיה חלק פעיל מהחגיגות הגדולות באצטדיון מאפיי ברג'ו אמיליה. "זו הייתה עונה יוצאת דופן. אנחנו עדיין לא מעכלים את הנס שהתגשם", אמר פרקאסי, "גאספריני? מבחינתנו זה ברור שהוא נשאר ואנחנו מתכננים את העונה הבאה במחשבה שהוא יעמוד על הקווים".

פאפו גומס הנהדר, שהשלים עונה חמישית במדים הכחולים-שחורים, שלוש מהן תחת גאספריני, סיכם: "אני לא יכול לדבר בשמם של אחרים, אבל אני מקווה שהעלייה לליגת האלופות תגרום למאמן להישאר".

עוד באותו נושא

איטליה: אטאלנטה לראשונה בליגת האלופות, אינטר עלתה על חשבון מילאן, אמפולי ירדה

לכתבה המלאה
ג'אן פיירו גאספריני מאמן אטאלנטה. GettyImages
רוצה להביא כבוד לאיטליה. גאספריני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully