וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל מדריד שוב אורבת? טוכל: "לא יכול להבטיח שניימאר ואמבפה יישארו"

מאמן פריס סן ז'רמן הודה ש"יהיה נאיבי מצידי לחשוב שכולם יחזרו בעונה הבאה", ובספרד טוענים: הבלאנקוס ינסו שוב לשים יד על שני הכוכבים. קבאני: "נעזרתי בכדורי שינה כדי להתגבר על ה-6:1 מול ברצלונה"

מתוך טוויטר

עתידם של ניימאר וקיליאן אמבפה שוב בסימן שאלה. למרות שהשניים חתומים לעונה הבאה בפריס סן ז'רמן על חוזי עתק, למרות ששניהם הצהירו שבכוונתם להישאר, על אף ההבטחות של נאסר אל חלאיפי להוסיף עוד כוכבים לצידם, נראה שהם שוב מתנדנדים. אמש (ראשון) הודה מאמן הקבוצה תומאס טוכל בראיון לרשת סקיי גרמניה ש"כמובן שאשמח לקבל את כל השחקנים שלי בחזרה, זה ברור, אבל אני לא יכול להבטיח שכולם יהיו כאן בעונה הבאה. זה יהיה נאיבי מצידי להגיד דבר כזה, ואני לא רוצה להיות נאיבי".

טוכל הוסיף ש"בעסק הזה אי אפשר להיות זחוחים - על כל שחקן איכותי וכישרוני יהיו הרבה ספקולציות והרבה שמועות. במובן הזה העבודה שלנו כמועדון טרם הסתיימה".

עוד בנושא

ריבאלדו: "אני משוכנע שריאל מדריד תנסה להחתים את אמבפה או ניימאר"
הכאוס בברצלונה: ואלוורדה "ניתק מגע", ברתומאו מתכונן "לערוף ראשים"
העברות בעולם: ההצעה של ריאל מדריד על קוליבאלי, הקמפיין של סיטי

קיליאן אמבפה (מימין) עם ניימאר שחקני פריס סן ז'רמן. רויטרס
שוב על הכוונת של ריאל. ניימאר ואמבפה/רויטרס

שלא במפתיע, האמירות של טוכל הציתו שמועות מחודשות על האפשרות שניימאר ואמבפה או לפחות אחד מהשניים יעברו לריאל מדריד. ב"אס" פרסמו הבוקר את נתוני התקציב והשכר הנהוגים בריאל, וטענו כי המספרים תומכים בהנחה שריאל תנסה לבנות פרויקט גלאקטיקוס חדש, כולל ניסיון לצרף את ניימאר ואמבפה (או, כאמור, רק אחד מהם) לסגל. על פי הדיווח, הדבר אמור להתאפשר מבחינה תקציבית.

כך או כך, בצרפת יש מי שבטוח שפ.ס.ז' צריכה לעצור את מסע הרכש ולהתמקד בשחקנים שכבר נמצאים בסגל - זאת על רקע דיווחים שאנגולו קאנטה עשוי להצטרף. שחקן העבר חביב באייה, המשמש כיום כפרשן טלוויזיה, אמר אמש ש"ליברפול הגיעה לגמר ליגת האלופות עם מילנר, ויינאלדום והנדרסון. אנחנו צריכים להפסיק לחשוב שפריס סן ז'רמן לא מסוגלת לעשות את זה בגלל השחקנים שיש לה או אין לה".

עוד בפ.ס.ז': אדינסון קבאני מעלה זיכרונות כואבים מה-6:1 המפורסם של ברצלונה על פריס סן ז'רמן ב-2017. "המשחק ההוא השפיע עליי מאוד. מעולם לא דמיינתי שמשהו כזה יכול לקרות, בטח לא לי. במשך זמן מה לא הצלחתי לישון, אז בלילות קראתי ספרים", סיפר החלוץ. "אחר כך התחלתי לדאוג, כי הגעתי לאימוני הבוקר אחרי לילה שלם שלא עצמתי עין. בסוף לא היתה ברירה אחרת, והרופא נתן לי מרשם לכדורי שינה. לאט לאט חזרתי לעצמי, אבל זה לא היה קל בכלל".

עוד באותו נושא

ריבאלדו: "אני משוכנע שריאל מדריד תנסה להחתים את אמבפה או ניימאר"

לכתבה המלאה
אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן מאוכזב. רויטרס
"הגעתי לאימונים אחרי שלא עצמתי עין". קבאני/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully