וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבאלדו: "אני משוכנע שריאל מדריד תנסה להחתים את אמבפה או ניימאר"

שחקן העבר נדרש לנושא החם בכדורגל העולמי. אמרי: "קיליאן רצה לעבור לריאל בעיניים עצומות". דשאן: "לי אין שום בעיות איתו"

עמר בנוביץ

הרוחות בפריס סן ז'רמן סערו אתמול (ראשון) אחרי ההצהרה של קיליאן אמבפה בטקס נבחרי העונה והרמיזות שלו לפיהן הוא עשוי לעזוב בקיץ כדי לקבל יותר אחריות. בפריס נתנו לרוחות להירגע ואז הבהירו שאמבפה יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה ושהיא לא תמכור אותו בכל מחיר.

דידייה דשאן, שמכיר היטב את ילד הפלא הצרפתי מהנבחרת, סיפר שלא הופתע מדבריו של אמבפה: "בעולם הזה, כיום, אין שום דבר שמפתיע אותי. בדרך כלל אני לא מגיב על מה ששחקנים אומרים בקשר לקבוצות שלהן. קיליאן רצה להרגיש חשוב יותר, ואדבר איתו כפי שאדבר עם יתר השחקנים. הוא כבר אמר דברים דומים בעבר. בנבחרת כבר יש לו הרבה אחריות, אבל שכל אחד יפרש את זה איך שהוא רוצה. לי לא היו שום בעיות לאמן אותו, היה תענוג לעבוד איתו ואין לי שום חשש לגביו בנבחרת צרפת".

מאמן אלופת צרפת לשעבר אונאי אמרי טען כי אמבפה שוחח איתו בנוגע לאפשרות לעזוב לטובת ריאל מדריד בקיץ 2017, אז חתם בסופו של דבר בפריס סן ז'רמן: "התאמצנו כדי לשכנע אותו להישאר. דיברתי איתו ועם אביו כדי שיישאר בפ.ס.ז'. הוא רצה לעבור לריאל, היתה לו אפשרות לעבור גם לברצלונה, אבל הוא העדיף את מדריד בעיניים עצומות. הצלחנו לשכנע אותו שיש פה פרויקט, הוא ביקש עוד כסף וקיבל".

גם ריבאלדו נדרש לנושא. שחקן העבר של ברצלונה ונבחרת ברזיל נשאל על הקיץ שצפוי בברנבאו והשיב: "אני משוכנע שריאל תנסה להחתים את ניימאר או אמבפה. הם תמיד מנסים להביא את השחקנים הטובים ביותר, וכל אחד מהם יתאים. ניימאר טעה כשעזב את ברצלונה, בתוך תוכו הוא יודע את זה".

שחקן נבחרת צרפת קיליאן אמבפה מחבק את המאמן דידייה דשאן. רויטרס
רק מילים טובות. דשאן ואמבפה/רויטרס

ב-ESPN מדווחים שעל פי מקורבים לשחקן, אמבפה לא התכוון בכל מקרה לעזוב, לפחות לא הקיץ, אלא להפעיל לחץ על ראשי המועדון. אז מה אמבפה רוצה? על פי הדיווח הצרפתי רוצה להיות הכוכב המרכזי בקבוצה - על המגרש ומחוצה לו. הוא רוצה שהקול שלו יישמע והוא יקבל יחס כזה שמגיע לכוכב הכי גדול במועדון, ולא כפי שקורה כעת שניימאר וקבאני מקבלים יחס מועדף.

אבל זה לא הכל, אמבפה רוצה לשנות את התפקוד שלו גם על המגרש ולהיות מספר 9 במרכז הרחבה ולא קיצוני כמו שהוא משחק עכשיו. המשמעות היא שאם זה אכן יקרה, זה עלול לערער את מעמדו של אדינסון קבאני שהוא כעת החלוץ המרכזי של הקבוצה. בנוסף, כך על פי הדיווח, אמבפה רוצה שהקבוצה תשחק עליו ולא על ניימאר והוא מרגיש שהוא יכול לשדרג את הקבוצה לרמה אחרת, למרות הכישלון מול מנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר ליגת האלופות אשתקד.

כשנותר עוד משחק אחד לסיום העונה בצרפת, אמבפה כבש 32 שערים ובישל שישה נוספים ב-28 הופעות. אבל הכוכב שזכה עם צרפת במונדיאל בשנה שעברה לא מסתפק בזה ורוצה לשדרג את עצמו ואת הקבוצה שלו. כדי שזה יקרה, המועדון צריך להאמין בו ולהתייחס אליו ככוכב הכי גדול.

עוד באותו נושא

פריס סן ז'רמן: "קיליאן אמבפה יישאר אצלנו גם בעונה הבאה"

לכתבה המלאה
קיליאן אמבפה מניף את ניימאר, לצד אדינסון קבאני, פריס סן ז'רמן. רויטרס
רוצה להיות כוכב גדול יותר מניימאר וקבאני. אמבפה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully