וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריס סן ז'רמן: "קיליאן אמבפה יישאר אצלנו גם בעונה הבאה"

אלופת צרפת הודיעה כי למרות השמועות, החלוץ שלה יישאר: "יש יחסים טובים מאוד בין הצדדים והוא יהיה שותף למשימות שלנו"

יוטיוב

בפלייר: שחקני בנפיקה חוגגים אליפות

פריס סן ז'רמן הודיעה הערב (שני) כי היא לא מתרגשת מהשמועות בנוגע לאמבפה ומסרה: "בין קיליאן אמבפה לפריס סן ז'רמן יש יחסים קרובים וטובים מאוד בשנתיים האחרונות וההיסטוריה המשותפת תימשך גם בעונה הבאה עם השאיפה המשותפת שלנו לעשות היסטוריה בכדורגל האירופי".

"קיליאן אמבפה מגביר את הלחץ על פריס סן ז'רמן", קראה הבוקר (שני) הכותרת הראשית ב"ל'אקיפ" הצרפתי, אחרי הציטוטים המסעירים של הכוכב הצעיר. אמבפה רמז אתמול שהוא עשוי לעזוב את אלופת צרפת, ואמר ש"אני מרגיש שזה הזמן עבורי לקחת יותר אחריות. אולי בפריס, אשמח, אבל אולי זה יהיה במקום אחר. בכל מקרה, תודה לכולם. אני בנקודת מפנה בקריירה שלי". כעת בצרפת יודעים דבר אחד בבירור: האמירות המטלטלות האלה היו מתוכננות מראש.

עוד בנושא
קיליאן אמבפה הטיל פצצה, ורמז על עזיבה: "אני בנקודת מפנה בקריירה"
גארת' בייל לא שותף בריאל מדריד, זידאן: "כשיש משהו שלא מוצא חן בעיניי..."
ברצלונה: מסי הגיע ל-50 שערים, סמדו ולנגלה הצטרפו למסדר הפצועים

ניימאר, קיליאן אמבפה, אדינסון קבאני שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים. רויטרס
לא באמת קרובים. אמבפה וניימאר/רויטרס

"הדברים שאמר אמבפה נראים כמו שינוי אסטרטגיה מצד המחנה שלו", נכתב הבוקר ב"ל'אקיפ". ב"לה פריסיאן" מאשרים ש"פריס סן ז'רמן לא ציפתה לזה", ומנתחים: "אמבפה לעולם לא מאלתר, הכל מחושב אצלו, הנאום שלו תוכנן מראש. הוא מכיר היטב את התקשורת וידע בדיוק איזה אפקט יהיו לדברים שלו, גם אם זה משפט קטן. הוא אף הודה בנאום לנשיא, נסאר אל חאליפי, שלא האמין מה שהוא שומע מהחלוץ שלו".

אז מה קורה שם? "קודם כל, פ.ס.ז' ואמבפה נמצאים כבר זמן מה בשיחות ובמשא ומתן על הארכת חוזהו' שכוללות הגדלה משמעותית של השכר שלו", מסבירים ב"לה פריסיאן", "כרגע חלוץ הטריקולור מרוויח חצי מניימאר, והוא רוצה שהקבוצה תמחיש לו את החשיבות שלו. הוא יודע שהשוואת השכר שלו לזה של ניימאר תהיה משמעותית בחדר ההלבשה מלא האגו של פריס סן ז'רמן.

"ברקע יש את ריאל מדריד, שנבנית מחדש, וזו אולי הקבוצה היחידה יחד עם מנצ'סטר סיטי וברצלונה שיכולה לשלם סכום העברה של 250-200 מיליון יורו פלוס המשכורת העצומה שמתלווה לזה. זינאדין זידאן, מאמן הקבוצה, חולם על התקפה של בנזמה, הזאר ואמבפה. ההשפעה של זידאן גדולה בצרפת, והוא יודע לשכנע שחקנים.

"אמבפה רוצה יותר כוח בחדר ההלבשה. זה לא סוד שיש בעיות מנהיגות בחדר ההלבשה של פריס סן ז'רמן, שנשלט על ידי החבורה הברזילאית. אמבפה רוצה לקבל יותר כוח. הוא וניימאר לא חברים טובים מחוץ למגרש. כל אחד דואג לעצמו, אבל כל אחד בוחן את השני ומסתכל בחשד על הביזנס שלו. על המגרש הם מסתדרים, אבל מחוצה לו זה שונה. זו הדרך של אמבפה לדרוש יותר משקל בחדר ההלבשה".

גם ב"Get French Football" מאשרים שמדובר ברמז להנהלה, ולא ברצון לעבור לריאל: "בשיחות פנימיות אמבפה היה ברור כבר הרבה זמן: תקשיבו לי בנוגע להחתמות, ואל תביאו יותר ברזילאים. אמבפה לא רוצה לעזוב את פ.ס.ז', הוא פשוט רוצה יותר כוח".

ובינתיים, מדיווחים שמגיעים מפריס מתברר שראשי פריס סן ז'רמן, ובעיקר הבוס נאסר אל חלאיפי ממש לא אהבו את ההתבטאויות של אמבפה ולא קיבלו אותם בעין יפה. על פי הדיווח, ראשי המועדון יודיעו פעם נוספת שאמבפה לא למכירה. במקביל, בכלי תקשורת אחרים מדווחים שהלחץ עשה את שלו וראשי המועדון פתחו במו"מ עם נציגי החלוץ להארכה ושדרוג משמעותי בחוזהו.

קיליאן אמבפה, פריס סן ז'רמן. AP
יודע בדיוק מה הוא עושה. אמבפה/AP

ענייני שועה, פרומו לשבוע האחרון, השבוע של קוואי וסטף: הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully