וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיליאן אמבפה הטיל פצצה, ורמז על עזיבה: "אני בנקודת מפנה בקריירה"

הכוכב העולה של פריס סן ז'רמן אמר: "זה הזמן עבורי לקחת יותר אחריות. אולי בפריס, אולי במקום אחר". אחר כך הוסיף: "העברתי את המסר, אם אדבר, זה יהיה יותר מדי"

יוטיוב

בפלייר: בנפיקה חוגגת אליפות

ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו הם הכוכבים הכי גדולים של דורינו, אבל מי שצפוי לקחת מהם את השרביט בשנים הבאות הוא קיליאן אמבפה, הכוכב הגדול של פריס סן ז'רמן ונבחרת צרפת. אמבפה כבש כבר 32 שערי ליגה העונה במדי פריס, אך האם הוא יישאר בקבוצה גם בעונה הבאה? ובכן, ייתכן מאוד שלא. בצרפת נערך אתמול (ראשון) טקס נבחרי העונה ואמבפה סיפק ציטוטים די מסעירים עם רמז לגבי כוונותיו להמשך הקריירה.

עוד בנושא
גארת' בייל לא שותף בריאל מדריד, זידאן: "כשיש משהו שלא מוצא חן בעיניי..."
ליאונל מסי חתם את העונה עם צמד ו-36 שערי ליגה, ברצלונה סיימה ב-2:2 עם אייבר
ברצלונה: מסי הגיע ל-50 שערים, סמדו ולנגלה הצטרפו למסדר הפצועים

קיליאן אמבפה. AP
זידאן, זה הזמן להרים לו טלפון. אמבפה/AP

אמבפה, שקיבל את תואר שחקן העונה בליגה הצרפתית, ניגש לנאום וירה: "אני מרגיש שזה הזמן עבורי לקחת יותר אחריות. אולי בפריס, אשמח, אבל אולי זה יהיה במקום אחר. בכל מקרה, תודה לכולם. אני בנקודת מפנה בקריירה שלי".

אמבפה הוסיף ושלח מסר די ברור: "זה היה התואר היחיד שהיה חסר לי. אמרתי מה שאני צריך להגיד. כשאתה באירוע כזה אתה יכול לשלוח מסר, אני חושב שהעברתי את המסר שלי. אם אדבר עוד זה יהיה יותר מדי וזה לא המסר שאני רוצה להעביר".

קיליאן אמבפה רק בן 20 אבל כבר יש לו שורה של תארים ששחקנים וותיקים בהרבה ממנו היו חולמים להשיג. אמבפה רושם ברזומה שלו כבר זכייה במונדיאל, ביורו עד גיל 19, הוא זכה בשלוש אליפויות (אחת עם מונאקו), גביע הליגה, גביע צרפתי ונבחר שלוש פעמים לשחקן הצעיר של השנה.

כמובן שהדברים מעוררים עניין גדול לאור העובדה שאמבפה קושר לא פעם למעבר לריאל מדריד, ודיבר על ההערצה שלו למאמן הבלאנקוס זינאדין זידאן.

עוד באותו נושא

ריאל מדריד: גארת' בייל לא שותף, זידאן: "כשיש משהו שלא מוצא חן בעיניי..."

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully