וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 27.5: פ.ס.ז' משנה מדיניות, שיח' מאבו דאבי רוכש את ניוקאסל

הבן דוד של הבעלים של מנצ'סטר סיטי במו"מ מתקדם עם בעלי ניוקאסל. פ.ס.ז' מקצצת בהוצאות. סרחיו ראמוס ביקש מריאל מדריד שחרור בחינם כדי לעבור לסין

מתוך טוויטר

עדכון ראשון: 06:43

העברות

* אולימפיאקוס הודיעה על החתמתו של מתיו ולבואנה, קשרה הוותיק בן ה-34 של פנרבחצ'ה ונבחרת צרפת לשעבר.

* לואיס פיצי קשרה ההתקפי של בנפיקה האריך את חוזהו במועדון עד 2023

שמועות

* סרחיו ראמוס ביקש לעזוב את ריאל מדריד לסין, כך מדווח היום (שני) בספרד. על פי הדיווח הבלם הוותיק דיבר עם נשיא המועדון פלורנטינו פרס וביקש ממנו לקבל שחרור בחינם. הפגישה נערכה בין רנה ראמוס, אחיו של סרחיו והסוכן שלו, עורך דינו חוליו סן ונשיא ריאל מדריד פלורנטינו פרס, שאמר לראמוס: "אתה לא יכול לעזוב, ריאל מדריד לא תשחרר את הקפטן שלה". לידיעה המלאה

* באנגליה נמשכים הדיווחים: הבעלים של ניוקאסל מייק אשלי במשא ומתן מתקדם למכירת הקבוצה לשיח' המיליארדר חאלד בין זאייד אל נאהיין מאבו דאבי, בן דודו של שיח' מנסור (הבעלים של מנצ'סטר סיטי), שיקנה את הקבוצה ב-350 מיליון ליש"ט. בשנה שעברה שיח' חאלד ניסה לרכוש את ליברפול ב-2 מיליארד דולר, ולא הצליח. לדברי "קבוצת בין זאייד", העסקה עם ניוקאסל הושלמה והציפייה היא לחתום "בהקדם האפשרי". אשלי בן ה-54 קנה את הקבוצה ב-2007, והעמיד אותה למכירה באוקטובר 2017. ניוקאסל אישרה שמתקיים משא ומתן.

* בצרפת טוענים: פריס סן ז'רמן משנה את מדיניות הרכש שלה בעקבות המגבלות הפיננסיות. אומנם ספק אם זה אומר שמי משלושת הכוכבים יעזבו (ניימאר, אמבפה, קבאני), אבל על פי הדיווח, פריס החליטה "לעשות רק רכישות זולות, ולקדם עזיבה ומכירה של שחקנים לפני שמחפשים חדשים".

* ב"סקיי ספורט" מדווחים שליברפול ירדה מהכוונה שלה להגיש הצעה לליון עבור ממפיס דפאי חלוץ נבחרת הולנד.

* באנגליה מדווחים שוויקטור מוזס יתיר את חוזה ההשאלה בן ה-18 חודשים שלו מצ'לסי לפנרבחצ'ה, כדי להתאחד עם אנטוניו קונטה באינטר.

* מאמן צ'לסי מאוריציו סארי סיכם ביובנטוס וצפוי להתמנות למאמנה אחרי שפפ גווארדיולה סירב להצעה.

בעלי ניוקאסל מייק אשלי. רויטרס
סוף סןף מוכר? אשלי/רויטרס

* דניאלה דה רוסי ערך אמש פרידה מרגשת מרומא, אך הוא עדיין לא תולה את הנעליים. ניקולאס בורדיסו מאמן בוקה ג'וניורס הודה שהוא יצר עמו קשר ומנסה לשכנע אותו לעבור לקבוצת הפאר הארגנטינאית.

* יובנטוס רוצה להחזיר את פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד ועשויה להציע את פאולו דיבאלה ואלכס סנדרו תמורתו.

* מנצ'סטר סיטי רוצה לשוחח עם לירוי סאנה כדי לנסות לשכנע אותו להאריך את החוזה שלו בקבוצה ולא לעבור לבאיירן מינכן, שמעוניינת בו מאוד.

* רדאמל פלקאו, שצפוי לעזוב את מונאקו, עשוי לחזור לאתלטיקו מדריד. כזכור, החלוץ הקולומביאני שיחק באתלטיקו בין 2013-2011 וזכה איתה בגביע הספרדי ובליגה האירופית.

* מרכוס יורנטה צפוי לעזוב את ריאל מדריד בקיץ ועכשיו מדווח שסביליה עשויה לצרף את הקשר הספרדי בן ה-24.

* דוני ואן דה בק הוא אחד השחקנים המחוזרים באירופה אחרי העונה המצוינת שלו באייאקס. למרות זאת, הקשר בן ה-22 אמר שהוא לא ממהר לעזוב: "כל אחד צריך לקבל את ההחלטה שלו. יש לי חוזה עד 2022 באייאקס וטוב לי פה. בהחלט ייתכן שאמשיך באייאקס עד תום החוזה".

* ווסט ברומיץ', שהודחה במאבק העלייה לפרמיירליג בחצי גמר הפלייאוף, מעוניינת בברונו לבאדיה. המאמן הגרמני צפוי להיפגש עם הקבוצה עוד היום אחרי שסיים את החוזה בוולפסבורג.

* לפי "קוריירה דלו ספורט", ריאל מדריד הציעה 90 מיליון יורו תמורת בלם נאפולי קאלידו קוליבאלי.

מאוריציו סארי מאמן צ'לסי במסיבת עיתונאים. רויטרס
סיכם ביובנטוס? סארי/רויטרס

* ב"סאן" מדווחים שמנצ'סטר סיטי מעוניינת ביורי טילמאנס וצפויה להציע למונאקו 45 מיליון יורו תמורתו. הקשר הבלגי בילה את חצי העונה האחרונה בהשאלה ללסטר, שבינתיים לא מצליחה לסגור את העברתו באופן קבוע.

* בגרמניה מדווחים שדיטר הקינג, שסיים את החוזה שלו בבורוסיה מנשנגלדבאך בתום העונה האחרונה, צפוי להתמנות למאמן המבורג.

* חאמס רודריגס לא היה בסגל של באיירן מינכן לגמר הגביע מול ר.ב. לייפציג בשבת ולא נמצא בתכניות של הקבוצה לקראת העונה הבאה.

* בעלי ר.ב. לייפציג אוליבר מינצלאף התייחס לעתידו של טימו ורנר ואמר: "נאגלסמן כמאמן, קבוצה צעירה ומגניבה, עיר מגניבה. אולי יש כמה סיבות טובות כדי שהוא יחדש את החוזה שלו בכל זאת".

* ווטפורד דורשת 20 מיליון יורו תמורת דודי לוקבאקיו, שבילה את העונה האחרונה בהשאלה לפורטונה דיסלדורף. שאלקה מעוניינת בחלוץ הבלגי, אבל לא מעוניינת לשלם סכום כזה.

קאלידו קוליבאלי שחקן נאפולי עם דריס מרטנס. רויטרס
עסק יקר. קוליבאלי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully