וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב מסבירים: "ספרופולוס הלביש את פארגו כלקח מדרבי החוץ הקודם"

27.5.2019 / 7:18

המאמן החליט להכליל את הרכז בסגל למשחק 2 מול הפועל תל אביב (21:00, ספורט 5) למרות הרחשים סביבו: "הוא רוצה ניסיון על הפרקט". בלאק: "במשחק הקודם בדרייב אין היה קשה מאוד להתרכז בכדורסל"

ONE

בווידאו: תקציר משחק 1

מכבי תל אביב תצא הערב (שני, 21:00, שידור ישיר בספורט 5) לדרייב אין למשחק השני בסדרת רבע גמר הפלייאוף נגד הפועל תל אביב כשהיא ביתרון 0:1. המאמן יאניס ספרופולוס בחר להלביש את ג'רמי פארגו להתמודדות על חשבונו של אנג'לו קלויארו, ובמכבי הסבירו אמש שאירועי המשחק הקודם בדרייב אין היו השיקול המרכזי מאחורי ההחלטה.

"יאניס רוצה ניסיון על הפרקט במשחק מהסוג הזה, ופארגו היה בסרטים האלה בעבר", סיפרו במועדון על ההחלטה להלביש את השחקן שיש סביבו לא מעט רחשים. "בפעם שעברה, מלבד כל הטירוף שהיה עם קיין וביציעים, מובילי הכדור שלנו קרסו בדקות האחרונות של הזמן החוקי והמשחק נגרר להארכה. סביר להניח שעם פארגו זה לא היה קורה, ויאניס רוצה אותו שם".

עוד בנושא

21:00, ספורט 5: מכבי תל אביב והפועל תל אביב במשחק 2 ברבע הגמר
19:00, 5 לייב: הפועל חולון הפצועה תחזיר את הביתיות מול ראשון לציון?
אמש בפלייאוף: הפועל ירושלים הביסה את הפועל באר שבע ועלתה ל-0:2

ג'רמי פארגו חוגג עם אוהדי מכבי תל אביב. קובי אליהו
במכבי תל אביב מצפים ממנו לשקט וקור רוח. פארגו/קובי אליהו

הצהובים ינסו להמשיך להצר את צעדיו של ריצ'רד האוול שמתקשה בשני המשחקים האחרונים נגד טאריק בלאק. "הגנה זוכה באליפויות, דיאנדרה עולה על הפרקט בכל ערב, וכל מי שהוא שומר עליו, זה ערב קשה בשבילו", סיפר בלאק אתמול באימון הקבוצה, "אני מניח שתגידו שדיאנדרה ניצח את המאצ'אפ מול השחקן שהוא שמר עליו, וכך גם הרבה שחקנים אחרים במשחק האחרון. זה משחק קבוצתי, אני לא עושה את זה לבד, אני נשען עליהם, ואני עוזר להם, אני לא חוסם רק את השחקן שלי, אלא גם את השאר. כולנו לובשים את הגופיה של מכבי, זוכים באליפות ביחד, נכנסים לכל אולם ביחד, ואם נבוא בגישה הזאת נהיה די טובים".

על ההבדל בין המשחקים ביד אליהו לדרייב אין הוסיף הסנטר: "המאצ'אפ שלנו עם הפועל לא משתנה, האווירה תורמת למשחקים הצמודים שלנו שם. במשחק הקודם היו דברים שקשורים לאווירה שתרמו לאיך שהמשחק שוחק. אנחנו צריכים להתקדם, להסתכל קדימה, כל משחק בפלייאוף משוחק אחרת. כדי להגיע לתוצאה שאנחנו רוצים, אנחנו צריכים לשחק את הכדורסל שלנו. במשחק הקודם היה מאוד קשה להתעסק רק בכדורסל, אבל למזלנו לפי מה שאני יודע הם הולכים לקראתנו בחלק מהבקשות שלנו, אז אנחנו מתקדמים הלאה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully