וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הפצועה תחזיר את הביתיות במשחק מספר 2 נגד מכבי ראשון לציון?

26.5.2019 / 16:36

רבע גמר הפלייאוף ימשיך בשני (19:00, 5 לייב): הקבוצה של דן שמיר, ככל הנראה עם קורי וולדן וללא שון ג'ונס, תקווה לענות לכתומים על ההפסד במשחק הראשון. בעיר היין בונים על המשך האגרסיביות והיכולת הקבוצתית

ONE

בווידאו: תקציר המשחק הראשון בסדרה

משחקי רבע גמר הפלייאוף בליגת העל יימשכו מחר (שני, 19:00, שידור ישיר ב-5 לייב) כאשר מכבי ראשון לציון תארח את הפועל חולון. הכתומים ניצחו את המשחק הראשון בסדרה 84:95 בזכות תצוגה התקפית מאוזנת בה שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות, כשמעל כולם קמרון לונג בולט עם 23 נקודות.

בראשון לציון היו מרוצים מאוד מהיכולת של השחקנים במשחק הראשון בסדרה, אבל כמעט בפה אחד אמרו אנשי הקבוצה והשחקנים בסיום הניצחון בחולון כי הסדרה עשויה להתהפך עוד מספר פעמים. בקבוצה אהבו את רמת האגרסיביות שהופעלה על הפרקט, ואמרו כי זה מה שמצופה במשחקי פלייאוף. מלבד המצטיינים הברורים במשחק - קמרון לונג, דריל מונרו ועוז בלייזר, פרגנו בעיר היין לנמרוד טישמן שהעלה את רמת המשחק שלו בצורה משמעותית בחלקי ההכרעה של העונה. בקבוצה יקוו לשמור על הבית במשחק השני, ומסתמכים בין היתר על הנתון של 10 ניצחונות ב-16 משחקי בית העונה בליגה.

בהפועל חולון היו עסוקים בימים האחרונים בעיקר בניסיון להבין באיזה סגל הם יופיעו למשחק מחר. הקבוצה של דן שמיר, שנאלצת לנדוד בין אולמות בשל העובדה שהאולם הביתי שלה לא עומד לרשותה, איבדה במשחק הקודם בסדרה את קורי וולדן ושון ג'ונס ברבע האחרון, והשניים עברו בדיקות וטיפולים בסוף השבוע. נכון להיום נראה כי ג'ונס לא ישחק במשחק השני בסדרה לפחות, ואילו וולדן ככל הנראה יוכל לעלות עם זריקה נגד כאבים, שכן הפציעה שלו היא חבלה חמורה ואין נזק פנימי. בקבוצה מקווים לענות על האגרסיביות של ראשון לציון ולהחזיר את יתרון הביתיות לקראת המשחק השלישי ביום חמישי. כ-400 חולונים צפויים לתת לסגולים הרגשה ביתית גם בבית מכבי.

קמרון לונג שחקן מכבי ראשון לציון. יוסי ציפקיס
הוביל את קלעי ראשון לציון במשחק הראשון. קמרון לונג/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully