וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף ליגת העל: הפועל ירושלים הביסה 75:99 את הפועל באר שבע

הקבוצה של עודד קטש טיילה לניצחון חמישי העונה מול הדרומיים כשלא פחות משישה שחקנים שלה מסיימים בספרות כפולות של נקודות. פלדין, סטודמאייר ותומאס (10 ריבאונדים) הובילו עם 14 נקודות

ONE

בפעם החמישית העונה הפועל באר שבע והפועל ירושלים נפגשו. בפעם החמישית הפועל ירושלים ניצחה ובפעם השלישית ברציפות גם הביסה אותה במשחק שאיבד כל תחרותיות כבר ברבע הראשון בואכה תחילת השני. הפועל ירושלים הביסה הערב (ראשון) 75:99 קל מאוד את באר שבע בחוץ ועלתה ל-0:2 בסדרת רבע גמר הפלייאוף בדרך הדי בטוחה שלה לפיינל פור. ברביעי ירושלים תארח את משחק מספר שלוש ואם תנצח, היא תבטיח את מקומה בפיינל פור. כמו שזה נראה כרגע, קשה מאוד להאמין שיקרה שם משהו פרט לניצחון ירושלמי.

ג'ורדן סווינג בלט אצל באר שבע עם 20 נקודות, 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. אצל ירושלים שישה שחקנים סיימו בספרות כפולות של נקודות: ג'יימס פלדין, אמארה סטודמאייר וטיישון תומאס (10 ריבאונדים) קלעו 14 נקודות כל אחד, ג'וש אוונס (10 ריבאונדים) ובר טימור קלעו 12 ותמיר בלאט הוסיף 10 נקודות ו-10 אסיסטים. ליאור אליהו סיים עם 8 נקודות, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים.

טיישון תומאס שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
קל מאוד, קל מדי. טיישון תומאס/דני מרון

מהלך המשחק

ירושלים פתחה טוב ועלתה כבר ל-6:16 אחרי קליעות עונשין של ג'יימס פלדין. באר שבע רצה 0:6 וצימקה ל-12:16, אבל שלשה של תמיר בלאט קבעה 12:19. בסופו של דבר הרבע נגמר ב-22:27 כשתמיר בלאט וג'יימס פלדין מובילים את ירושלים עם 6 נקודות כל אחד.

ירושלים פתחה את הרבע השני עם 7:15 כשתמיר בלאט מספק משחק מצוין עם 10 נקודות ו-7 אסיסטים ואחרי קצת יותר מחמש דקות ברבע זה 29:42 לאורחת. ג'ורדן סווינג הכניס את באר שבע קצת לעניינים עם 17 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים ובמחצית זה "רק" 54:45 לחובת המארחת.

ירושלים חגגה ברבע השלישי מול האין הגנה שמנגד, הניחה את הכדור בפנים ממרחק קל באין מפריע וקלעה 24 נקודות לעומת 12 בלבד שספגה בדרך ליתרון 57:78 בתום הרבע. עשר הדקות האחרונות היו, כצפוי, גארבג' טיים ארוך כשבר טימור די עושה מה שהוא רוצה על הפרקט ומכניס את כל החברים שלו לעניינים כשגם מלקולם גריפין מגיע ל-7 נקודות ובסיום זה 75:99 קל מאוד להפועל ירושלים.

עוד באותו נושא

עודד קטש החמיא לבר טימור: "היה מצוין. השחקן האחרון שנכנס הוא לא בהכרח השחקן האחרון ברוטציה"

לכתבה המלאה
ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ירושלים עם ג'יימס פלדין. דני מרון
טיול בפארק. פלדין וג'ייקובן בראון הפצוע/דני מרון

סטטיסטיקה

קלעו להפועל באר שבע: ג'ורדן סווינג 29 נקודות, 10 ריבאונדים ו-6 אסיסטים, ג'אקים דונלדסון 12 ו-9 ריבאונדים, קרון ג'ונסון 10 ו-5 ריבאונדים, עמית גרשון 6, טאנר לייסנר 6, חנן קולמן 4, טראוויס ווריק 4, יאיר קרביץ 2, עמית זיס 2. בן אייזנהארט (08:53 דקות) שותף, אך לא קלע.

קלעו להפועל ירושלים: טיישון תומאס 14 נקודות ו-10 ריבאונדים, אמארה סטודמאייר 14, ג'יימס פלדין 14, ג'וש אוונס 12 ו-10 ריבאונדים, בר טימור 12, תמיר בלאט 10 ו-10 אסיסטים, ליאור אליהו 8, 6 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, מלקולם גריפין 7, דשון באטלר 6, יוגב אוחיון 2 ו-4 אסיסטים.

שחקני הפועל ירושלים. דני מרון
שחקני ירושלים חוגגים 0:2/דני מרון
ג'ורדן סווינג שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
היחיד שהופיע בבאר שבע וזה לא הספיק. סווינג/דני מרון
טיישון תומאס שחקן הפועל ירושלים מול חנן קולמן שחקן הפועל באר שבע. דני מרון
טיישון תומאס מול קולמן/דני מרון
אמארה סטודמאייר שחקן הפועל ירושלים עם דשון באטלר. דני מרון
סטודמאייר עם באטלר/דני מרון
ג'יימס פלדין שחקן הפועל ירושלים עם טיישון תומאס. דני מרון
פלדין ותומאס/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully