וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש החמיא לבר טימור, מלקולם גריפין יערוך בכורה במשחק הבא?

23.5.2019 / 21:50

מאמן הפועל ירושלים פרגן לגארד שקלע 13 נק' בניצחון על הפועל באר שבע: "היה מצוין, השחקן האחרון שנכנס הוא לא בהכרח האחרון ברוטציה". בראון פרק את אחת מאצבעותיו, ייבדק ועשוי להיות מוחלף בסגל

ONE

בווידאו: תקציר ניצחונה של הפועל ירושלים על הפועל באר שבע

הפועל ירושלים פתחה הערב (חמישי) את רבע גמר הפלייאוף בניצחון קליל וצפוי על הפועל באר שבע, 68:85, אחרי שהוליכה בפער דו ספרתי מתחילת הרבע השני ועד לסיום המשחק. המפגש השני בסדרה ייערך ביום ראשון באולם הקונכייה.

ג'יימס פלדין, כהרגלו, כיכב נגד באר שבע וקלע 21 נקודות (4 מ-5 לשלוש) ב-23 דקות: "הם פתחו בצורה אגרסיבית, כפי שידענו שיפתחו, אבל אחרי כמה דקות חזרנו לכדורסל שלנו. ג'ורדן סווינג [1 מ-7 מהשדה] הוא השחקן הטוב ביותר שלהם, וההגנה שלנו התמקדה בו. הם מקצוענים כמונו, והצליחו לרוץ ולצמצם. הם ימשיכו להילחם ואנחנו צריכים להיות מוכנים לזה".

בר טימור שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
13 נקודות ב-16 דקות. בר טימור/דני מרון

מאמן ירושלים, עודד קטש: "במחצית הראשונה הקשינו עליהם מבחינה הגנתית, וזה היה המפתח למשחק, אבל כמו קבוצות של רמי הדר הם באו ונלחמו והקשו עלינו מאוד. בסך הכל סימנו וי על המשחק הזה, ושום דבר לא נגמר. באר שבע עדיין מסוכנת ואגרסיבית".

קטש התייחס גם לתצוגה החיובית של בר טימור, שקלע 13 נקודות ב-16 דקות, אף שלא היה בין הראשונים להיכנס: "היה מצוין. השחקן האחרון שנכנס הוא לא בהכרח השחקן האחרון ברוטציה. זה לא אומר שהמעמד שלו פחת. אנחנו קבוצה עמוקה וארוכה, וזה לא בהכרח הופך שחקן למשמעותי פחות".

שינוי כלשהו בסגל הירושלמי בכל זאת עשוי להתבצע: ג'ייקובן בראון, שחזר רק לאחרונה מפציעה, פרק את אחת מאצבעותיו במהלך הרבע הרביעי, וייבדק מחר. ייתכן שמלקולם גריפין יערוך את הבכורה שלו במדי ירושלים במשחק הבא.

ג'ייקובן בראון שחקן הפועל ירושלים לאחר שפרק אצבע. דני מרון
ג'ייקובן בראון לאחר הפציעה באצבע/דני מרון

מאמן באר שבע, רמי הדר: "אם אנחנו יכולים לנצח את ירושלים, זה יהיה במשחק הבא, אצלנו בבית. הפסדנו הערב את המשחק ברבע השני. אני צריך לבדוק את עצמי ולהבין. לתחושתי, איבדנו כמה כדורים ולקחנו זריקות פחות טובות, שהפכו להתקפות מעבר בצד השני. הסיבות הגנתיות יותר מאשר התקפיות".

על אף הסגל החסר שעומד לרשותו, אמר הדר כי "אני נהנה מהחברות שיש לנו בקבוצה, מחוסר המוכנות להוריד את הראש. זה קשה, וברור שהייתי מעדיף להגיע במצב מלא, ואז גם היינו מצליחים לתת יותר פייט, אבל אני צריך לכבד אותם על המאמץ שלהם".

רמי הדר מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
נהנה מהחברות בקבוצה. רמי הדר/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully