וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "תהיה אווירה חמה, נצטרך להישאר מרוכזים"

26.5.2019 / 13:58

מאמן מכבי תל אביב מקווה שהדרבי בדרייב אין יעבור חלק: "יודעים מה מצפה לנו". ומה דעתו על הורדת אולימפיאקוס לליגה השנייה? פארגו יחזור לסגל (ב', 21:00, ספורט 5)

ONE

רבע גמר הפלייאוף בליגת העל יימשך מחר (שני, 21:00, ספורט 5) עם המשחק השני בסדרת הדרבי התל אביבי בו תארח הפועל את מכבי. במשחק הראשון ניצחו הצהובים 67:89, והאדומים סופרים כעת 28 שנים ללא ניצחון בדרבי בפלייאוף.

הפועל תל אביב מגיעה למשחק מאוכזבת מהניצחון נוח של היריבה העירונית, ובידיעה שאם לא ישפרו מספר אלמנטים במשחק שלהם, בעיקר בכל הנוגע לאגרסיביות ואינטנסיביות, הם צפויים לסיים את העונה כבר ביום חמישי. בקבוצה מסמנים את פתיחת המשחק כמשמעותית ביותר, ויודעים שאסור להגיע למצב בו הם רודפים אחרי מכבי תל אביב. שחקן המפתח עבור האדומים הוא ריצ'רד האוול, שהגיע בכושר לא מספיק טוב לרגעי ההכרעה. שחקן הפנים רושם 9.7 נקודות ו-6.5 ריבאונדים בשבעת המחזורים האחרונים ובשני הדרבים האחרונים נעצר על 8.5 נקודות ו-5 ריבאונדים.

בווידאו: תקציר הדרבי הראשון ברבע גמר הפלייאוף

עוד בנושא:

הפועל חולון: ג'ונס בספק גדול ליום שני, וולדן עשוי להחלים
הפועל אילת עלתה ל-0:1 על עירוני נס ציונה ברבע גמר הפלייאוף
ראשון בפלייאוף ליגת העל: הפועל ירושלים מגיעה לבאר שבע, בכורה לגריפין

ריצ'רד האוול שחקן הפועל תל אביב. קובי אליהו
שחקן המפתח. האוול/קובי אליהו

למרות הניצחון במשחק הראשון, המתח במכבי תל אביב לקראת הנסיעה לדרייב אין הוא גדול. הצהובים שוחחו עם השחקנים לא מעט על הדרך להתמודד עם מה שמצפה להם בהתמודדות, גם מבחינת האגרסיביות של היריבה וגם מבחינת האווירה, כשהם מקווים לפוקוס מלא ולמעבר חלק של המשחק. ג'רמי פארגו, שגם סובל מפציעה קלה וגם לא משדר על אותו התדר עם המאמן יאניס ספרופולוס, יחזור לסגל ויירשם למשחק על חשבון אנג'לו קלויארו. בקבוצה מקווים להתעלות של מספר שחקני מפתח שרשמו משחק בינוני בדרבי הראשון מבחינה התקפית, ביניהם סקוטי ווילבקין, ג'וני אובריאנט ומייקל רול.

"אנחנו יודעים שזה דרבי ושתהיה אווירה קשה וחמה", אמר ספרופולוס. "נצטרך להישאר מרוכזים, אנחנו יודעים מה מצפה לנו. מבחינת כדורסל אנחנו מכירים אותם והם אנו. ננסה לעשות את העבודה שלנו על הדרך הטובה ביותר. אנחנו מאוד אתלטיים וצריכים לנצל את זה, לא רק עם שחקני הפנים שלנו אלא גם עם הגארדים, הגנתית צריך לשחק ביחד, לשתף פעולה ולעצור את האלמנטים הטובים של היריבה, ולנצל את המהירות כדי לתקוף אותם ולרוץ למתפרצות. להפועל יש לוחמים, יש לה מספר סקוררים אז לא צריך לעצור רק שחקן אחד. יש להם 8-9 שחקנים ברמה גבוהה ונצטרך להתמודד עם כולם".

כשנשאל על ההחלטה של קבוצתו לשעבר אולימפיאקוס לא להופיע לדרבי מול פנאתינייקוס, מה שהוביל לירידת ליגה, השיב המאמן היווני: "הדברים האלה קרו במשך הרבה שנים, אנשי אולימפיאקוס ניסו לפתור את הבעיות הללו במספר דרכים, ולבסוף החליטו ללכת על הדרך הקיצונית ביותר".

עוד באותו נושא

ספרופולוס הזהיר מחגיגות, הפועל תל אביב מאמינה: "שלא יתכוננו לסדרה קצרה"

לכתבה המלאה
יאניס ספרופולוס מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
"יש להם 8-9 שחקנים ברמה גבוהה ונצטרך להתמודד עם כולם". ספרופולוס/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully