וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל אילת עלתה ל-0:1 על עירוני נס ציונה ברבע גמר הפלייאוף

25.5.2019 / 20:55

הקבוצה של שרון דרוקר שמרה על מאזן בית נקי מהפסדים מול נס ציונה עם 89:96 במשחק 1. בריאנט ובן שימול כיכבו

one

בווידאו: תקציר המשחק

יש דברים שלא משתנים. הפועל אילת עלתה הערב (שבת) ליתרון 0:1 על עירוני נס ציונה ברבע גמר הפלייאוף, עם ניצחון 89:96. היה זה הניצחון הביתי ה-10 של אילת על נס ציונה בכל הזמנים, ובכך היא שמרה על מאזן נקי מהפסדים מולה.

למרות המעמד, לא ניכר היה שהקבוצות עברו למצב פלייאוף. ההגנות בקושי תפקדו, ואחרי רבע ראשון מאוזן, אילת ברחה בפתיחת הרבע השני ליתרון דו ספרתי. טווח הביטחון של הקבוצה של דרוקר נשמר לאורך כל המשחק, עד הקאמבק המאוחר של נס ציונה לקראת סיום. למרות זאת, אילת שרדה גם את זה, והזכירה לנס ציונה שוב: הפיינל פור עובר דרך ניצחון באילת, המקום שכבר הפך למנחוס הרשמי שלה.

אלייז'ה בריאנט היה מצוין עם 20 נקודות ו-6 ריבאונדים, אבי בן שימול הוסיף 17 ו-4 אסיסטים, עידן זלמנסון (13) ורפי מנקו (12) השלימו יום מוצלח לישראלים של אילת, וזה הספיק מול 23 נקודות של כריס דואו ו-15 ו-7 ריבאונדים של גולן גוט.

אבי בן שימול שחקן הפועל אילת. דני מרון
משחק מצוין. אבי בן שימול/דני מרון

מהלך המשחק

טל דן פתח היטב את המשחק והעלה את נס ציונה ל-2:7 מהיר, אבל בדקות הבאות אילת השתלטה על הקצב. דווקא הישראלים עידן זלמנסון ואבי בן שימול נתנו את הטון, ויחד עם אלייז'ה בריאנט עלתה הקבוצה הביתית ליתרון 18:20 עם סיום הרבע הראשון. הרבע השני היה הרבה פחות שקול. רפי מנקו הוסיף אנרגיות וקליעה מהספסל, בריאנט המשיך למלא את דפי הסטטיסטיקה בנקודות, אסיסטים וריבאונדים ושלוש דקות למחצית נקבע יתרון השיא של אילת, 29:42. הדקות המצוינות של מנקו נמשכו, אבל שתי שלשות של דקוואן קוק צמצמו נזקים לנס ציונה והורידו אותה למחצית בפיגור 12, 51:39.

כריס דואו וטאליב זאנה התעוררו בפתיחת הרבע השלישי וניסו להחזיר את נס ציונה לעניינים. לרוע מזלה, אבי בן שימול המשיך להצטיין, וסל נוסף שלו על הבאזר קבע 65:76 לאילת עם הכניסה לרבע האחרון. האורחת לא ויתרה, והרבע האחרון נפתח במומנטום שלה. אלישי כדיר עלה מהספסל לכמה דקות טובות, ולפתע ההפרש עמד על שש בלבד, 86:80, חמש דקות לסיום. אילת נראתה תקועה ומופתעת גם בדקות הבאות, אבל שלשה גדולה של בריאנט וסל נוסף של זלמנסון העלו אותה שוב ליתרון שבע כשנותרו שתיים וחצי דקות לסיום. שלשה של דואו וסל של זאנה עוד צימקו למינוס ארבע והפיחו רוח חיים באורחת, אולם היא לא הצליחה להתקרב יותר. 89:96 לאילת בסיום.

עוד באותו נושא

מכבי חיפה חגגה כל הלילה, דניאל סוואנה ייפגש עם ג'ף רוזן

לכתבה המלאה
גולן גוט שחקן עירוני נס ציונה. קובי אליהו
רק כמעט. גולן גוט/קובי אליהו

סטטיסטיקה

קלעו להפועל אילת: אלייז'ה בריאנט (6 ריבאונדים) 20, אבי בן שימול 17, עידל זלמנסון 13, רפי מנקו 12, ג'יי פי טוקוטו 11 (7 ריבאונדים, 7 אסיסטים), סולימאן בריימו 10 (4 חסימות), יהונתן שולדבראנד 7, פרדריק בורדיון 6.

קלעו לנס ציונה: כריס דואו 23, גולן גוט וטאליב זאנה (7 ריבאונדים) 15 כל אחד, דקוואן קוק 11, טל דן 10, גארי בראון 8, אלישי כדיר 7.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully