וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה חגגה כל הלילה, דניאל סוואנה ייפגש עם ג'ף רוזן

25.5.2019 / 8:40

הירוקים חזרו לליגת העל בתום עונה אחת. המאמן מוונצואלה ייפגש עם הבעלים במיאמי. וורקמן, קופרברג וסורקין צפויים להמשיך, דשילדס מחזיק בחוזה. גרגורי ורגאס מועמד לחזור

צילום וידאו: יותם רונן, עריכת וידאו: מתן חדד

עונה אחת אחרי שירדה לליגה הלאומית שבה אתמול (שישי) מכבי חיפה לליגת העל בתום ניצחון 1:3 בסדרת גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית על הפועל גליל עליון. זו לא הייתה סדרה בשליטה ירוקה, אך ברגעי ההכרעה של משחקים 1, 3 ו-4, השחקנים של דניאל סוואנה היו מרוכזים וטובים יותר, ויצאו עם ההישג המשמעותי למועדון. שחקני הקבוצה חגגו בסיום הניצחון במשחק הרביעי על הפרקט ברוממה ביחד עם הקהל הרב שהגיע לתמוך ולהחזיר את אלופת המדינת לעונת 2012/13 לליגה הבכירה. החגיגות המשיכו אל תוך השעות הקטנות של הלילה, כששחקני הקבוצה חוגגים במועדוני חיפה.

כעת בחיפה יחכו למוצא פיו של הבעלים ג'ף רוזן, שביצע את המהלך האמיץ לפני הפלייאוף והחליף את המאמן ברק פלג בסוואנה מוונצואלה, ועל אף הביקורת על המהלך, זכה בהצלחה גדולה. המאמן בן ה-37 צפוי להיות זה שיעמוד על הקווים גם בעונה הבאה, כשרוזן אמור לגבות אותו בצוות מקצועי רחב כפי שעשה בעבר. אחרי שיסתיימו החגיגות בישראל סוואאנה אמור להפגש עם רוזן ואנשיו במיאמי כדי להתחיל לדון בהכנות לעונה הבאה.

מאמן מכבי חיפה דניאל סאואנה. אדריאן הרבשטיין
צפוי להמשיך גם בעונה הבאה. דניאל סוואנה/אדריאן הרבשטיין

מי שאמורים להרכיב את השלד של חיפה בעונה הבאה הם הצעירים רומן סורקין ודניאל קופרברג והמתאזרח ווילי וורקמן. השלושה שירדו עם הקבוצה לליגה הלאומית אמורים להרכיב את החלק העיקרי בסגל הישראלי של הירוקים, כשבין ישראלי בכיר אחד לשניים ינחתו כדי לעזור להם. בגזרת הזרים, קרון דשילדס, הזר שזכה להרי ביקורת במהלך העונה וברגעי ההכרעה סחף את הירוקים לעלייה, מחזיק בחוזה גם לענה הבאה, אך יחכה להחלטתו של רוזן. מי שהוזכר כמועמד להגיע כמחליפו במהלך העונה, גרגורי ורגאס, נחשב למועמד מוביל להצטרף תחת חברו המאמן דניאל סוואנה.

עוד באותו נושא

לאומית: מכבי חיפה השלימה 1:3 על הפועל גליל עליון ושבה לליגת העל

לכתבה המלאה
שחקן מכבי חיפה ווילי וורקמן. אדריאן הרבשטיין
יהיה על תקן ישראלי גם בליגת העל. ווילי וורקמן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully