וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.5: יונייטד חוזרת לאופציית גריזמן, באיירן הגישה הצעה על סאנה

השדים האדומים פנו לאתלטיקו מדריד ומביעים עניין גם בקשר באיירן מינכן, שהציעה 80 מיליון יורו תמורת הקיצוני של מנצ'סטר סיטי

יוטיוב

העברות

* מרצ'לו ליפי מונה למאמן נבחרת סין. האיטלקי הוותיק חתם לשנה אחת בתור התחלה, חוזהו יוארך בהתאם לתוצאות שישיג.

* שוער האדרספילד יונאס לוסל הדני חתם לשלוש עונות באברטון ויעבור אליה אחרי שחוזהו ייגמר בסוף יוני.

* קלאב ברוז' הודיעה על המינוי של שחקנה לשעבר, פיליפ קלמון, למאמנה. קלמון בן ה-45 שיחק בברוז' בין 2009-1999 ואימן בשתי העונות האחרונות את גנק.

שמועות

* על פי "מארקה", סרחיו ראמוס שוקל את המשך דרכו בריאל מדריד. מנצ'סטר יונייטד ופריס סן ז'רמן עוקבות בעניין, לאחר שכבר גיששו בסביבתו במהלך העונה וקיבלו תשובה שלילית. כעת, כך מדווחים בספרד, משהו השתנה, ולא מן הנמנע שהקפטן יעזוב את הברנבאו. לידיעה המלאה.

* באיירן מינכן פנתה למנצ'סטר סיטי והציעה לה 80 מיליון יורו תמורת לירוי סאנה. זו הפנייה הרשמית הראשונה של אלופת גרמניה לגבי הקיצוני והמגעים בין שני הצדדים צפויים להיפתח כעת. כבר בבוקר פורסם כי אחרי שאולי הנס הודה שבאיירן מינכן מטפלת בעניין, דווח ב"בילד" שנשיא הבווארים שומר על קשר טוב עם מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה, שנתן לו אור ירוק לבצע את ההחתמה. כמו כן, פורסם שסכום ההעברה ינוע על משהו שבין 100-70 מיליון יורו.

* על פי "האינדיפנדנט" הבריטי, מנצ'סטר יונייטד פנתה לאתלטיקו מדריד בנוגע לאנטואן גריזמן.

* מתייס דה ליכט ממשיך להתרחק מברצלונה, כך על פי "ספורט". מנצ'סטר יונייטד מוכנה להגיש לו חוזה של 236 אלף ליש"ט לשבוע (12.3 מיליון ליש"ט לעונה) - שכר גבוה הרבה יותר מזה שברצלונה מוכנה לשלם.

* נאפולי פנתה לליברפול בנוגע למגן האנגלי נת'ניאל קליין.

* על פי "מירור", חאמס רודריגס מבוקש בליברפול, מנצ'סטר יונייטד וארסנל. הקשר דיבר על עתידו בבאיירן מינכן, שעדיין לא ברור, ואמר: "אני לא יודע. הדבר היחיד שאני יכול להגיד הוא שטוב לי כאן. אני מרגיש טוב. נראה מה יקרה בשבועות הקרובים".

* קריסטל פאלאס דורשת יותר מדי כסף עבור ארון וואן-ביסאקה, ועל כן עברה מנצ'סטר יונייטד לאופציית תומא מונייה.

* ריאל מדריד קבעה תג מחיר של 35 מיליון יורו על ראול דה תומאס. בנפיקה מעוניינת בחלוץ, שהושאל בעונה החולפת לראיו וייקאנו וכבש 14 שערים בלה ליגה, אבל הציעה סכום של 12 מיליון.

* אחרי שרכשה כבר את ניקו שולץ, יוליאן בראנדט ותורגן הזאר, בורוסיה דורטמונד מעוניינת להמשיך להתחזק. הצהובים-שחורים מעוניינים בחלוץ הקולומביאני המרשים של אטאלנטה דובאן ספאטה, שמושאל אליה מסמפדוריה. גם מריו מנדז'וקיץ' מיובנטוס מועמד.

* רומא הציגה את החולצה שלה לעונה הבאה ומי ששימש כ"דוגמן" שלה הוא לא אחר מאשר ניקולו זאניולו, מה שגרם לרבים לשער שאולי הג'אלורוסי כן ישאירו את השחקן המבוקש גם בעונה הבאה.

* ולנסיה שוקלת את מועמדותו של חלוץ מונאקו הוותיק רדמאל פלקאו.

עוד בנושא:

אולי הנס אישר שבאיירן מינכן עובדת על העברתו של לירוי סאנה ממנצ'סטר סיטי
שטוטגרט בסכנת ירידה אחרי 2:2 מול אוניון ברלין במשחק הראשון
פרטיזן בלגרד ניצחה 0:1 את הכוכב האדום וזכתה בגביע הסרבי
פאקו אלקאסר מבהיר: "רוצה שוולנסיה תנצח את ברצלונה בגמר הגביע"

שחקן באיירן מינכן, חאמס רודריגס. GettyImages
לאן עכשיו? חאמס/GettyImages

* בספרד מדווחים שטוטנהאם פנתה לריאל מדריד בנוגע למרקו אסנסיו, אבל הבלאנקוס מעוניינים להשאיר את הקשר/חלוץ בן ה-23 ודרשו תמורתו את מלוא הסכום שבסעיף השחרור שלו: 700 מיליון יורו. לפיכך, העסקה לא ריאלית.

* דני אלבס דיבר בראיון ל-ESPN לגבי עתידו של בן ארצו ניימאר. "אני חושב שהוא ימשיך בפריס סן ז'רמן", אמר המגן הברזילאי הוותיק, "הוא עוד לא סיים את העבודה שלו כאן. בחיים אתה צריך להציב מטרות, לעמוד בהן ואז לעשות מה שאתה רוצה".

* ב"מארקה" מדווחים שבאייר לברקוזן מעוניינת לשאול את מרטין אודגור מריאל מדריד, שלא מעוניינת למכור אותו למרות ההצעה של אייאקס.

לירוי סאנה שחקן מנצ'סטר סיטי במדי באיירן מינכן. מתוך טוויטר,
סאנה במדי הקבוצה בה ישחק בעונה הבאה?/מתוך טוויטר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully