וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרחיו ראמוס שוקל את עתידו בריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד וליברפול כבר גיששו

דרמה בבלאנקוס: העימות עם פרס לאחר ההדחה מליגת האלופות גרם לבלם לשקול עזיבה. רונאלדו ביקש מראשי יובנטוס שינסו לצרפו

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר הביקור של אתלטיקו מדריד בירושלים

כל כלי התקשורת בספרד מדווחים היום (שישי) על דרמה גדולה בריאל מדריד: סרחיו ראמוס שוקל את עתידו, ועשוי למצוא לעצמו קבוצה חדשה כבר בשבועות הקרובים. הסיבה העיקרית: עימות שהיה בין הקפטן לנשיא פלורנטינו פרס לאחר ההדחה מליגת האלופות בידי אייאקס. ראמוס עצמו החמיץ את המשחק ההוא בשל השעיה, אבל כשהנשיא נכנס לחדרי ההלבשה והחל לבקר את השחקנים, הקפטן יצא להגנתם. פרס לא נרגע, פנה אל הבלם והאשים אותו בכך שלקח יותר מדי ימי חופש, מה שהביא לתגובה הבאה: "אתן הכל, נתתי את הדם, היזע והדמעות עבור הסמל ועבורך, אבל אם אתה רוצה לבעוט אותי החוצה, תשלם לי ואלך".

שחקני הבלאנקוס האמינו שהרוחות יירגעו עם הזמן, אבל זה לא קרה. "מערכת היחסים בין ראמוס ופרס שבורה לגמרי, הם בקושי מדברים אחד עם השני", נכתב ב"אס". הבלם מרגיש פגוע, בין היתר בשל הביקורות שהופנו אליו על כך שלוקח לו יותר מדי זמן להתאושש מהפציעה ממנה סבל, ושהוא עסוק יותר מדי בחתונה המתקרבת שלו (ב-15 ביוני).

עוד בנושא:

העברות בעולם, 24.5: יונייטד חוזרת לאופציית אנטואן גריזמן, מאבק אחר חאמס רודריגס
"סטיבן ג'רארד ביקש ממני, 'תהפוך אותי לקשר הכי הטוב באירופה'": פאקו אייסטרן בראיון
תסתדר בלי סוארס? בשבת: ברצלונה נגד ולנסיה בגמר הגביע הספרדי

סרחיו ראמוס שחקן ריאל מדריד. רויטרס
משבר של ממש. ראמוס/רויטרס

לקפטן נותרו עוד שנתיים בחוזהו המקורי, שיגיע לסיומו בקיץ 2021. הוא מרוויח 12.5 מיליון יורו לעונה אבל לא צפוי לדרוש משכורת גבוהה יותר בקבוצה אחרת. סעיף השחרור אמנם עומד על 800 מיליון יורו, אולם ההצעות הראשונות עליו כבר התקבלו. על פי דיווחים, מנצ'סטר יונייטד וליברפול כבר פנו לנציגיו של ראמוס, שקיבל גם הצעת ענק מסין. גם יובנטוס לוטשת עיניים, כשכריסטיאנו רונאלדו כבר ביקש מההנהלה לעשות כל מה שביכולתה כדי להביא את חברו הטוב איתו זכה בליגת האלופות ארבע פעמים.

על פי "מארקה", נשיא ריאל מדריד לא הופתע מהפרסומים בתקשורת היום. השניים נפגשו לפני כשבועיים בביתו של הקפטן כדי לנסות וללבן את העניינים, אולם זה לא ממש הצליח.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 24.5: יונייטד חוזרת לאופציית אנטואן גריזמן, מאבק אחר חאמס רודריגס

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully