וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלייאוף עלייה/הישרדות: רק 2:2 לשטוטגרט בבית מול אוניון ברלין

גנטנר (42) וגומז (51) כבשו לשוואבים, אבל עבדולאי (43) ופרידריך (68) איזנו פעמיים. הקבוצה מהבירה תעלה ליגה אפילו עם 0:0 בגומלין

יוטיוב

המשחק הראשון בפלייאוף העלייה לבונדסליגה/ירידה לבונדסליגה השנייה נערך הערב (חמישי) וכמעט כרגיל בשנים האחרונות סיפק משחק מסקרן מאוד שמשאיר הכול פתוח לגמרי לקראת הגומלין הגורלי ביום שני הקרוב. שטוטגרט, שנעלה את העונה במקום ה-16 בבונדסליגה, סיימה ב-2:2 ביתי מול אוניון ברלין, שסיימה שלישית בליגת המשנה. בפלייאוף שערי החוץ כן נחשבים ולכן מדובר ביתרון משמעותי לקבוצה מהבירה, שתוכל לעלות ליגה גם אם תסיים ב-0:0 במשחק הביתי.

שטוטגרט עלתה ליתרון בדקה ה-42 אחרי שאנסתסיוס דוניס העביר כדור רוחב מימין והקפטן כריסטיאן גנטנר בעט תוך כדי נפילה לפינה כדי לקבוע 0:1. השער הזה החזיק מעמד בדיוק התקפה אחת. אוניון חידשה את המשחק ואיזנה כבר התקפה הראשונה שלה אחרי שמסירת עומק של סבסטיאן אנדרסון מצאה את סולימאן עבדולאי. הניגרי הקפיץ יפה ובעט כדור שפגע באחד משחקני ההגנה, שינה כיוון והלך פנימה. עבדולאי, אגב, היה זה שהחמיץ בדקה ה-97 במחזור האחרון של העונה ובכך נמנעה מאוניון עלייה ישירה לליגה הראשונה. אולי הוא כיפר על זה הערב.

שטוטגרט חזרה להוביל בדקה ה-51. מריו גומז, שרק נכנס בפתיחת המחצית, קיבל מניקולאס איבן גונסאלס כדור עומק ובעט כדור שפגע בשחקן הגנה, שינה כיוון והלך פנימה, 1:2. האורחת לא ויתרה ואיזנה שוב בדקה ה-68 כשקרן של כריסטופר טרימל מצאה את מרווין פרידריך, שנגח מדויק פנימה את ה-2:2.

עוד בנושא:

באיירן מינכן ולייפציג ייפגשו בגמר הגביע, לירוי סאנה קרוב אל הבווארים?

כריסטיאן גנטנר שחקן שטוטגרט חוגג עם חבריו. GettyImages
גנטנר חוגג עם חבריו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully