וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאקו אלקאסר מבהיר: "מקווה שוולנסיה תנצח את ברצלונה בגמר"

החלוץ ששיחק בשתי הקבוצות, הסביר: "ולנסיה זה הבית שלי, לברצלונה יש מספיק תארים. מה יגידו האוהדים שלה? לא אכפת לי"

צילום ועריכה: קובי אליהו

לפאקו אלקאסר אין ספק בנוגע לקבוצה שהוא רוצה שתזכה בגביע הספרדי ביום שבת (22:00). ולנסיה וברצלונה ייפגשו בסביליה למשחק על התואר והאקס של שתיהן יעודד את הראשונה. "אני בעד ולנסיה", אמר אלקאסר שנולד וגדל בסמוך לעיר, "אני מוולנסיה, גדלתי שם. בנוסף, לברצלונה יש הרבה תארים, בעוד ולנסיה לא זכתה כבר הרבה שנים. מה אוהדי ברצלונה יגידו לי על זה ברחוב? לא אכפת לי".

אלקאסר התחיל את הקריירה בוולנסיה ב', עלה לקבוצה הראשונה של המועדון ובקיץ 2016 נמכר לברצלונה תמורת כ-30 מיליון יורו. התקופה בקאמפ נואו השאירה אותו עם זכרונות לא טובים, אבל בשנה וחצי האחרונות הוא חזר לפרוח בבורוסיה דורטמונד. לאחרונה הגרמנים ניצלו את אופציית הרכישה שלו מברצלונה ושילמו עבורו כ-21 מיליון יורו.

"היו בברצלונה שחקנים ברמה מאוד גבוהה והרבה לחץ", אמר אלקאסר שלא הצליח להפך לשחקן משמעותי במדי הקטלאנים, "שחקן כדורגל צריך להרגיש שהוא חשוב לקבוצה שלו, כשאתה משחק עם ביטחון, אתה כדורגלן שונה לחלוטין. בחיים לפעמים אתה מקבל החלטות טובות ולפעמים אתה מקבל החלטות רעות. בכל מקרה, כל הרגעים הרעים בברצלונה גרמו לי להתבגר והפכתי לאדם וכדורגלן יותר חזק".

פאקו אלקאסר שחקן ולנסיה. GettyImages
זוכר את הימים היפים. אלקאסר במדי ולנסיה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully