וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיליאנו סאלה, שבועיים לפני מותו: לא רוצה לעבור לקרדיף

שיחת ווטסאפ של החלוץ לחברו חשפה כי לא חפץ במעבר שלבסוף הביא למותו: "לנשיא נאנט אכפת רק מכסף, אז הם מנסים שאעזוב בכל דרך. זה חוזה טוב, אבל מבחינת כדורגל פחות מעניין אותי"

וידאו: רויטרס

ארבעה חודשים חלפו מאז מותו הטראגי של אמיליאנו סאלה, שעשה דרכו מנאנט לקבוצתו החדשה קרדיף, וכעת חושפים בצרפת שיחת ווטסאפ שקיים החלוץ לחברו ב-6 בינואר, שבועיים לפני התרסקות מטוסו, ובה סיפר שהוא כלל לא רצה במעבר.

"אתמול שלחתי הודעה למייסה (סוכנו), הוא צלצל אלי אחרי כמה שעות ואמר לי ששוחח עם פרנק קיטה (בנו של בעלי נאנט) והם רוצים למכור אותי. יש הצעה מקרדיף. מהצד שלהם, נאנט יקבלו הרבה כסף, אז ברור שהם רוצים שאעזוב. זה נכון שמדובר בחוזה טוב, אבל מבחינת כדורגל, זה לא מעניין אותי. הם מנסים בכל דרך לשלוח אותי לשם. אני לא מפחד לעזוב, התגברתי על דברים בכל הקריירה, אז להילחם שם לא מפחיד אותי - להיפך.

"אבל אני גם חושב לעצמי שמייסה חייב למצוא לי הצעה טובה יותר מעכשיו ועד סגירת חלון ההעברות. זה נכון שאני רוצה למצוא משהו מעניין מבחינת חוזה ומבחינת כדורגל, אבל לעתים אי אפשר לקבל הכל. מצד שני, אני לא רוצה לדבר עם קיטה (הבעלים), כי אני לא רוצה להכעיס אותו. הוא מגעיל אותי כשאנחנו מדברים פנים אל פנים. היום הוא רוצה למכור אותי כי קרדיף הציעו סכום גבוה, הוא יקבל את הכסף שהוא רוצה, אה? הוא רוצה שאעזוב, אבל אפילו לא שאל אותי מה אני רוצה. כל מה שאכפת לו זה מכסף. אז זה המצב - בלגן גדול. אני לא יודע מה לעשות. אף אחד לא מסתכל עלי ועל מה שאני עובר. זה קשה מאוד".

עוד בנושא:

לא מוכנה להמתין: ברצלונה הציבה 'אולטימטום' בפני מתייס דה ליכט
צ'לסי וארסנל החזירו אלפי כרטיסים, יציעי באקו צפויים להיות דלילים
העברות בעולם, 23.5: סימונה אינזאגי מועמד למילאן, ברצלונה תציג רכש?
פיפ"א הודיעה: מונדיאל 2022 יכלול 32 נבחרות ולא 48

אמיליאנו סאלה. AP
כסף הוא לא הכל. סאלה במדי נאנט/AP

ב"לאקיפ", שם חשפו את השיחה, ביקשו תגובה מבעלי נאנט וולדמאר קיטה, שאמר: "אני מופתע ומאוכזב. התנהגתי הכי טוב שאפשר עם אנשים, אבל אני מקבל שלא כולם מרגישים ככה. לצערי התאונה המצערת הזו קרתה. הוא היה ילד טוב ואם עדיין היה חי היום, הוא היה שמח מאוד. יש לי תחושה שאלה לא המילים שלו. אם רק הייתי רוצה כסף, זה לא מה שהייתי עושה. היום אני לא רוצה את הכסף הזה ולעולם לא אגע בו. אני לא רוצה להרוויח כסף על מישהו שמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully