וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מוכנה להמתין: ברצלונה הציבה 'אולטימטום' בפני מתייס דה ליכט

לאלופת ספרד נמאס מהסחבת עם הבלם הצעיר של אייאקס והיא דורשת ממנו: "תסכם את תנאיך בימים הקרובים - או שנוותר על רכישתך"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: שחקני ברצלונה חוגגים אליפות

ברצלונה לא מוכנה להמתין יותר למתייס דה ליכט. אלופת ספרד החליטה להציב בפני בלם אייאקס ונבחרת הולנד 'אולטימטום' והעבירה לו מסר: "או שנגיע לסיכום כבר בימים הקרובים, או שנוותר על רכישתך". דה ליכט (19) שנחשב לאחד מהבלמים הטובים בעולם כבר בגילו הצעיר, נמצא בשיחות מתקדמות עם הבלאוגרנה כבר תקופה ארוכה. החתימה נמנעת כרגע מסיבה אחת - דרישות שכר 'מוגזמות ביותר', כך טוענים בברצלונה, של דה ליכט.

אם העסקה לא תצא לפועל, יש לא מעט קבוצות שמעוניינות בכישרון ההולנדי. מדובר ביובנטוס, מנצ'סטר יונייטד ובאיירן מינכן, אבל חוץ מהן מסתמן שכל קבוצה אירופית גדולה שתקבל את ההזדמנות, צפויה לנסות לרכוש את הבלם. ה"ספורט" הקטלאני מדווח שדה ליכט יודע שיש קבוצות המוכנות להציע לו שכר גבוה ממה שברצלונה מציעה לו כרגע, וכי סביר להניח שהוא רוצה להוציא את המקסימום מהסיטואציה הנוכחית.

למרות שבהתחלה נטען שהמכשול העיקרי לביצוע העסקה הוא הסוכן מינו ראיולה, בספרד מדווחים שהאיטלקי שמייצג את דה ליכט דווקא מנסה לגשר על הפערים שנוצרו בין הבלם לברצלונה, אבל עד כה זה לא ממש הולך לו. כזכור, לראיולה אין יחסים טובים במיוחד עם אלופת ספרד, ובתקשורת המקומית האמינו שהיחסים הבעייתיים הם הסיבה לסחבת.

מתיאס דה ליכט, אייאקס. GettyImages
יעבור לברצלונה? מתייס דה ליכט/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully