וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 23.5: לודוביט רייס חתם בברצלונה, "בייל לא הולך לשום מקום"

הקטלאנים רכשו את הכישרון בן ה-18 של כרנוניגן ההולנדית תמורת 3.5 מיליון יורו. ריאל מדריד מתקשה למצוא לוולשי קבוצה חדשה

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של בית"ר ירושלים על אתלטיקו מדריד

העברות

* ברצלונה הודיעה על החתמתו של הקשר ההולנדי בן ה-18, לודוביט רייס. שחקנה של כרונינגן חתם תמורת 3.5 מיליון יורו לשלוש שנים ויישלח תחילה לקבוצת המילואים ברצלונה ב'. סעיף השחרור שלו עומד על 100 מיליון יורו.

* סמפדוריה שילמה 4 מיליון יורו לכרונינגן על הבלם הגרמני-צרפתי יוליאן שאבו (21) שחתם על חוזה לחמש שנים.

* אייבר השלימה את החתמתו של פדרו ביגאס (28) מלאס פלמאס. הבלם, שהושאל לאייבר העונה, חתם תמורת 3 מיליון יורו על חוזה ל-3 שנים.

* החלוץ ז'וליו באפטיסטה ששיחק בעבר בסביליה, ריאל מדריד, ארסנל ונבחרת ברזיל, פרש מכדורגל בגיל 37.

שמועות

* רשת "סקיי ספורט איטליה" משוכנעת: אינטר כבר הגיעה לסיכום עם אנטוניו קונטה לפני חודש, והיא צפויה להודיע רשמית על מינויו למאמנה החדש כבר בימים הקרובים. אם וכאשר זה יקרה, ינסה לצרף את רומלו לוקאקו ממנצ'סטר יונייטד, כך על פי "טיימס". באיטליה דווח כי המתווה עשוי להיות איבן פרישיץ' בצירוף 30 מיליון יורו עבור החלוץ הבלגי.

* אף הצעה עדיין לא התקבלה עבור גארת' בייל. מקורב לשחקן אמר ל"אס": "הוא לא הולך לשום מקום". אחת הסיבות העיקריות לכך: חוזהו הגבוה של הוולשי, ותג המחיר הגבוה שריאל מדריד הצמידה לו.

* לאחר שכבר החתימה את לוקאס הרננדס, מנסה באיירן מינכן להמשיך במסע הרכש שלה. שלושת השמות החמים כרגע על הפרק הם אלה של אנטה רביץ', טימו ורנר ורודרי, המבוקש גם במנצ'סטר סיטי.

* על פי "מארקה", חוזהו של לוקה מודריץ' בריאל מדריד הוארך אוטומטית עד 2021, משום שלקשר היה סעיף בחוזהו הקודם לפיו אם יזכה בתואר כדור הזהב, יוארך חוזהו בעונה נוספת.

* ברצלונה מחפשת שוער שיחליף את יספר סילסן, שני השמות האחרונים שהוזכרו הם אלה של קואן קסטלס מוולפסבורג, שכבר היה מועמד לקטלאנים בקיץ שעבר, ויאן זומר מבורוסיה מנשנגלדבאך. סילסן עצמו צפוי לעבור לבנפיקה.

* באיטליה מדווחים שסימונה אינזאגי שוקל הצעה ממילאן. מאמן לאציו הוזכר גם כמועמד ליובנטוס.

* קשרה הצעיר של כרוניגן לודוביט רייס עשוי להיות מוצג בברצלונה כבר היום (חמישי), לאחר שרוב הפרטים בין הצדדים הושלמו.

שחקן טוטנהאם קירן טריפייר. GettyImages
בדרך למעבר מעניין לנאפולי. קירן טריפייר/GettyImages

* ממאמן לשחקן שעשוי להגיע לגברת הזקנה: אלופת איטליה פתחה בשיחות עם סוכניו של קשר רומא הכישרוני, ניקולו זאניולו בן -19. ("טוטוספורט")

* ב"טוטוספורט" גם חשפו את פרטי העסקה המתבשלת בין נאפולי לטוטנהאם על מגן נבחרת אנגליה, קירן טריפייר (28). האיטלקים צפויים לשלם 25 מיליון יורו על המגן הימני, העסקה צפויה להיסגר בימים הקרובים. גם אתלטיקו מדריד בעקבות המגן.

* הארי וילסון, חלוצה של דרבי קאונטי שמושאל מליברפול, נמצא על הרדאר של ניוקאסל, סאות'המפטון וברייטון. ב"סקיי ספורטס" טוענים שליברפול דורשת עליו 25 מיליון ליש"ט.

* ה"איבנינג סטנדרד" מדווח שמנצ'סטר יונייטד הגישה הצעה רשמית של 25 מיליון ליש"ט לקריסטל פאלאס עבור המגן המוכשר, ארון וואן-ביסאקה (21). המשא ומתן נמשך, שכן כרגע פאלאס דורשת 50 מיליון יורו עבור המגן.

* בדרך ליובנטוס? ה"דיילי מייל" טוען שיובנטוס, שמחפשת מחליף למסימליאנו אלגרי, הודיעה לצ'לסי שהיא עשויה לפנות בקרוב באופן רשמי בנוגע למאמנה מאוריציו סארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully