וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 22.5: קפארוס פוטר מסביליה, יובנטוס סיכמה עם מילינקוביץ'-סאביץ'

המאמן לא ידריך את דאבור בעונה הבאה. באיטליה טוענים כי קשר לאציו סגר את תנאיו אצל האלופה, הקבוצות ממנצ'סטר בעקבות איסקו, פרנקפורט הקפיצה את הדרישה על יוביץ', מגן חדש בדרך לנאפולי, צ'ך יחזור לצ'לסי?

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר ניצחונה של בית"ר ירושלים על אתלטיקו מדריד

העברות

* בורוסיה דורטמונד הודיעה על רכישתו של תורגן הזאר מבורוסיה מנשנגלדבאך. הבלגי שהיה מעורב העונה ב-21 שערי ליגה (שערים, בישולים וסחיטת פנדלים), עלה 25 מיליון יורו. דורטמונד כבר רכשה את ניקו שולץ מהופנהיים תמורת 25.5 מיליון יורו ואת פאקו אלקאסר מברצלונה תמורת 21 מיליון יורו. מאוחר יותר הודיעה דורטמונד גם על רכישתו של יוליאן בראנדט מבאייר לברקוזן תמורת כ-25 מיליון יורו.

* אחרי שמועות ודיבורים, היום הודיעה מארסיי שתיפרד מהמאמן רודי גרסיה בתום העונה, או למעשה אחרי המשחק הביתי מול מונפלייה. "החלטתי לעזוב והצעתי את התפטרותי לנשיא, הוא קיבל אותה", אמר גרסיה. גבריאל היינצה מועמד להחליפו.

* ולאחד שעוזב: סביליה הודיעה שמאמנה, חואקין קפארוס בן ה-63, פוטר. המאמן, שהודיע לקראת תום העונה שהוא סובל מלוקמיה, הוליך את קבוצתו לעונה די מאכזבת אשר בסיומה סביליה לא הצליחה להשיג את המקום לליגת האלופות. הוא לא יאמן את מונס דאבור, שיגיע לקבוצה בקיץ.

* שוערה המחליף של צ'לסי, ווילי קבאז'רו (37), האריך את חוזהו בעונה נוספת ויישאר בבלוז עד תום עונת 2019/20.

* אריץ אדוריץ הוותיק חתם לעונה נוספת באתלטיק בילבאו והוא ישחק במדיה עד גיל 39 (לפחות).

* ז'רמי מתיו, הבלם הצרפתי בן ה-35 ששיחק בברצלונה ונמצא בספורטינג ליסבון מאז 2017, האריך את חוזהו בעונה נוספת אצל הקבוצה הפורטוגלית.

* אחרי הודעת הפרידה של המאמן ז'אן לואי גאסה, שהחליט לפרוש מאימון בגיל 65, סנט אטיין נפרדה גם מהמנהל הספורטיבי דומיניק רושטו, כוכב העבר של נבחרת צרפת, שבחר לפרוש גם הוא באותו גיל.

* בלם העבר אלסנדרו נסטה הודיע כי הוא סיים את תפקידו כמאמן פרוג'ה, בעקבות התבוסה 4:1 מול ורונה בסיבוב הראשון של פלייאוף העלייה לסרייה A: "חוויה נפלאה הגיעה לסיומה".

עוד בנושא:

בורוסיה דורטמונד הודיעה על רכישתם של תורגן הזאר ויוליאן בראנדט

שמועות

* ב"דיילי מייל" מדווחים שמנצ'סטר יונייטד עוקבת אחרי פדרו, חלוצה הברזילאי של פלומיננסה. עלותו המשוערת: 20 מיליון ליש"ט.


* האם פפ גווארדיולה סיכם לארבע עונות ביובנטוס? על פי "Radio Sportiva" מאמן מנצ'סטר סיטי סגור במועדון האיטלקי ויוצג ב-14 ביוני. לידיעה המלאה

* בגרמניה מדווחים שבאיירן מינכן מעוניינת במקס קרוסה כגיבוי לרוברט לבנדובסקי. חלוץ ורדר ברמן סיים חוזה ויהיה שחקן חופשי הקיץ.

* ב"ספורט" הקטלאני מדווחים שמנצ'סטר סיטי ומנצ'סטר יונייטד נאבקות על החתמתו של איסקו ומקוות שמחירו יירד בעקבות העונה הרעה שלו אשתקד. גם פריס סן ז'רמן מעוניינת בקשר בן ה-27, שכבש רק שלושה שערים ובישל פעמיים במדי ריאל מדריד.

* האם יובנטוס בדרך להחתמה ראשונה לקראת העונה הבאה? על פי "סקיי איטליה", סרגיי מילינקוביץ'-סאביץ', קשרה הסרבי של לאציו, סיכם את תנאיו וכעת האלופה צריכה להגיע לסיכום גם עם קבוצתו.

* על פי העיתונאי האיטלקי ג'אנלוקה די מארציו, נאפולי הגיעה לסיכום עם טימותי קסטאן, המגן הבלגי המצוין של אטאלנטה, שיחתום לחמש שנים ויקבל 1.5 מיליון יורו לעונה. שני המועדונים עדיין לא סגרו את סכום ההעברה, אבל אטאלנטה כבר סימנה את מנואל לצארי מספאל כמחליף הטבעי.

* מכשול בעסקת לוקה יוביץ' לריאל מדריד? על פי "אל צ'ירינגיטו", איינטרכט פרנקפורט הקפיצה את דרישותיה ל-100 מיליון יורו (אחרי סיכום על 60 מיליון) והבלאנקוס לא מוכנים לשלם. הדבר מכניס את ברצלונה בחזרה למשחק, אם כי עבורה מדובר בהסתכנות בעניין הפייר פליי, לאור רכישתו של פרנקי דה יונג (מעל 75 מיליון יורו) והרצון להשקיע סכומים גבוהים יותר על אנטואן גריזמן ומתייס דה ליכט.

עוד באותו נושא

העברות בעולם, 21.5: וראן נשאר בריאל מדריד, אלאן בדרך לפ.ס.ז'

לכתבה המלאה
איסקו שחקן ריאל מדריד לפני קווין גמיירו שחקן ולנסיה. רויטרס
הקבוצות ממנצ'סטר בעקבותיו. איסקו/רויטרס

* לצד הדיווחים על האפשרות כי פרנק למפארד ימונה למאמן צ'לסי במקום מאוריציו סארי, ב"סקיי ספורטס" נכתב כי פטר צ'ך עשוי לחזור גם הוא לבלוז (שיחק במועדון מ-2004 ועד 2015) לאחר שיפרוש במדי ארסנל (בגמר הליגה האירופית מול צ'לסי) ויתמנה לתפקיד המנהל הספורטיבי.

* באנגליה טוענים כי טוטנהאם מעוניינת בחלוץ האורוגוואי מקסי גומס, שכבש העונה 13 שערי ליגה במדי סלטה ויגו, ומוכנה לשלם עליו כ-43 מיליון ליש"ט.

* על פי דיווח בצרפת, לואיס פרננדז, מאמן נבחרת ישראל לשעבר שעובד במשרה חלקית בפריס סן ז'רמן, מתווך בין אנשי היריבה המושבעת מארסיי לשחקן העבר הארגנטינאי גבריאל היינצה, בתקווה שהוא יקבל את משרת המאמן. היינצה בן ה-41 הספיק לשחק בשתי הקבוצות ומאמן כיום את ולס סארספילד. פרננדז מיהר להכחיש את הפרסום.

פטר צ'ך מניף את פרנק למפארד, צ'לסי. GettyImages
יחזרו יחד לצ'לסי? פטר צ'ך עם פרנק למפארד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully