וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בורוסיה דורטמונד הודיעה על רכישתו של יוליאן בראנדט

סגנית אלופת גרמניה השלימה רכש רביעי בקיץ ושלישי בתוך יממה כשקשר נבחרת גרמניה ולברקוזן נרכש תמורת כ-25 מיליון יורו

יוטיוב

יום עמוס במיוחד בחלון ההעברות עבור בורוסיה דורטמונד. אחרי שהודיעה מוקדם יותר היום (רביעי) על רכישתו של תורגן הזאר מבורוסיה מנשנגלדבאך תמורת 25 מיליון יורו, בישרה סגנית אלופת גרמניה על צירופו של שחקן משמעותי נוסף. יוליאן בראנדט בן ה-23 נרכש מבאייר לברקוזן תמורת כ-25 מיליון יורו וכבר הוצג כשחקן הקבוצה. בראנדט רשם את הופעת הבכורה שלו בבונדסליגה כבר בגיל 17 ומאז רשם 165 הופעות ליגה ותרם 34 שערים ו-41 בישולים. בראנדט הוא שחקן הרכש הרביעי שבורוסיה דורטמונד מצרפת אחרי פאקו אלקאסר (עליו שילמה רק עכשיו), ניקו שולץ והזאר.

"יוליאן משחק כבר זמן רב בבונדסליגה ובנבחרת ויש לו ניסיון. הוא בן 23 ועדיין יש לו הרבה לאן להתפתח", אמר המנהל הספורטיבי של דורטמונד מיכאל צורק, "הוא יכול לשחק בעמדות התקפיות רבות ולעזור מאוד עם היצירתיות שלו". בראנדט בעצמו אמר: "אני אדם שלפעמים מחליט לגבי דברים בגלל התחושה שיש לי לגביהם. במקרה של בורוסיה דורטמונד יש לי תחושה טובה. הקבוצה פספסה את האליפות בגלל פער קטן מאוד ולכן אני מאמין שיש עדיין מקום לשיפור. אני מתרגש מאוד להצטרף לחבריי החדשים, אני מלא מוטיבציה ואופטימי לגבי ההתפתחות העתידית שלי ושל הקבוצה כולה".

כאמור, מוקדם יותר הוצג גם תורגן הזאר, שאמר: "אני אסיר תודה על חמש שנים נהדרות וזיכרונות מעולים מבורוסיה מנשנגלדבאך. עכשיו היה הזמן הנכון מבחינתי לקחת את הצעד הבא בקריירה. אני גאה לשחק בבורוסיה דורטמונד, זה מועדון גדול עם אוהדים מדהימים".

יוליאן בראנדט שחקן בורוסיה דורטמונד עם המנהל המקצועי מיכאל צורק. אתר בורוסיה דורטמונד, אתר רשמי
בראנדט וצורק/אתר רשמי, אתר בורוסיה דורטמונד
תורגן הזאר שחקן בורוסיה דורטמונד. אתר בורוסיה דורטמונד, אתר רשמי
תורגן הזאר במדים החדשים/אתר רשמי, אתר בורוסיה דורטמונד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully