וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פפ גווארדיולה סיכם לארבע שנים כמאמן הבא של יובנטוס

יאמן את רונאלדו? העיתונאי פדריקו גנארלי טוען שמאמן מנצ'סטר סיטי סגר את כל תנאיו בשורות אלופת איטליה ויוצג ב-14 ביוני

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שזלל אליפויות בספרד, גרמניה ואנגליה, האם פפ גווארדיולה בדרכו לליגה האיטלקית? בתקשורת המקומית מתפרסמים דיווחים שהולכים וגוברים לפיהם המאמן המעוטר של מנצ'סטר סיטי כבר סיכם עם ראשי המועדון על עזיבה וסגר את תנאיו לארבע שנים בשורות יובנטוס.

אחרי שהגברת הזקנה הודיעה על כך שמסימיליאנו אלגרי עוזב אותה הקיץ, החל מחול שדים ודיווחים על מועמדים אפשריים לקבוצה. אלא שכעת העיתונאי המוערך של "רדיו ספורטיבה" פדריקו גנארלי מדווח שהכל כבר סגור והמאמן יוצג ביובה ב-14 ביוני. על פי הדיווח, נציגיו של המאמן הקטלאני כבר נפגשו במילאנו עם פאביו פראטיצ'י, המנהל הספורטיבי של המועדון מטורינו. אלא שמאוחר יותר בקוריירה דלו ספורט הכחישו את הדיווח וטענו שגווארדיולה היה בכלל באבו דאבי.

גווארדיולה הוליך את מנצ'סטר סיטי לשתי אליפויות בשלוש שנים, אך כשל לצלוח את שלב רבע גמר ליגת האלופות והודח פעמיים על ידי קבוצות אנגליות (טוטנהאם וליברפול). אחרי שלא זכה בתואר הזה מאז תקופת הזהב בברצלונה ב-2011, גווארדיולה נחוש לזכות בתואר הזה, כמו גם ראשי יובנטוס שרכשו לשם כך את המלך הבלתי מעורער של המפעל, כריסטיאנו רונאלדו. לגווארדיולה יש חוזה במנצ'סטר סיטי עד קיץ 2021. הוא סיים את עונתו השלישית אחרי שלפני כן היה שלוש עונות בבאיירן מינכן.

הדיווח על פפ

מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה. רויטרס
בעונה הבאה ביובנטוס? גווארדיולה בחגיגות האליפות/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully