וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 21.5: וראן נשאר בריאל מדריד, אלאן בדרך לפ.ס.ז'

הבלם עשה סוף לשמועות, אלופת צרפת במו"מ מתקדם עם נאפולי, ברצלונה רוצה חלוץ נוסף, דניאל ג'יימס מסוונסי בדרך למנצ'סטר יונייטד

עמר בנוביץ

בווידאו: שחקני אתלטיקו מדריד נוחתים בישראל לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים

העברות

* צ'לסי הציגה את כריסטיאן פוליסיץ', קשר הרכש שלה מדורטמונד, עליו שילמה כ-64 מיליון יורו עוד לפני אמברגו ההעברות שהוטל עליה. פוליסיץ' בן ה-21 הפך לכדורגלן האמריקאי היקר בהיסטוריה.

* קונור וויקהאם חלוצה של קריסטל פאלאס האריך את חוזהו במועדון עד 2021.

* אייאקס החתימה את ליסאנדרו לופס המגן הארגנטינאי על חוזה לארבע עונות.

* בורוסיה דורטמונד החתימה לחמש שנים את ניקו שולץ, קשרה בן ה-26 של הופנהיים שנרכש תמורת 22 מיליון יורו.

* סטפן מולאן, המאמן הכי ותיק בקבוצה כלשהי בליגה הבכירה בצרפת, האריך את חוזהו באנז'ה עד 2022 ואם יישאר עד סופו ישלים 11 שנים כמאמן הקבוצה.

שמועות

* רפאל וראן עשה סוף לשמועות על עזיבתו את ריאל מדריד והודיע: "אני ממשיך כאן בעונה הבאה ובטוח שנחזור לעצמנו. לא הייתי בשיאי, אבל אתם שוב תראו את וראן הישן והטוב. נצטרך לבנות דברים מחדש ולשנות דברים".

* פריס סן ז'רמן במשא ומתן מתקדם עם נאפולי בניסיון לרכוש את הקשר הברזילאי אלאן, שהיה מועמד גם בינואר האחרון.

* ב"אל מונדו דפורטיבו" מדווחים שבנוסף לאנטואן גריזמן, תנסה ברצלונה לרכוש חלוץ נוסף על מנת להעמיק את הסגל. שמות עדיין לא הוזכרו. עוד דווח כי בניגוד לשמועות, סמואל אומטיטי ואיבן ראקיטיץ' דווקא רוצים להישאר בקאמפ נואו.

* מי שעשוי לעזוב את הקטלאנים הוא מלקום, שהתקשה להותיר חותם מאז רכישתו ב-40 מיליון יורו. טוטנהאם כבר החלה במגעים עם ברצלונה בנוגע להעברתו.

* באנגליה מדווחים שמנצ'סטר יונייטד מוכנה להפעיל את סעיף השחרור של תומאס פארטיי (45 מיליון ליש"ט), קשרה האחורי של אתלטיקו מדריד. גם ארסנל בעקבותיו.

* על פי "דיילי מייל", מנצ'סטר יונייטד סיכמה עם סוונסי על רכישת דניאל ג'יימס, שחקן הכנף בן ה-21 שרשם לפני כחצי שנה את הופעת הבכורה שלו בנבחרת ויילס.

* ב"דיילי מייל" טוענים שצ'לסי החליטה להחליף את מאוריציו סארי ולמנות במקומו את כוכב העבר ומאמן דרבי פרנק למפארד.

* ואם כבר דיברנו על מאוריציו סארי, האיטלקי מועמד להחליף את מסימיליאנו אלגרי כמאמנה החדש של יובנטוס.

* "בדיילי סטאר" טוענים שמנצ'סטר יונייטד תדרוש כ-150 מיליון יורו עבור הקשר הסורר פול פוגבה.

* באל צ'יריגיטו מדווחים שריאל מדריד תאפשר ללוקה מודריץ', גארת' בייל ולוקאס ואסקס לעזוב בקיץ תמורת הצעה טובה.

* יובנטוס וארסנל צפויות להיאבק ברומא על שירותיו של הבלם היווני קוסטאס מנולאס, לו יש סעיף שחרור בסך 35 מיליון יורו.

שחקן ריאל מדריד לוקה מודריץ'. רויטרס
יעזוב את ריאל מדריד שנה אחרי שזכה בכדור הזהב? לוקה מודריץ'/רויטרס

* בפורטוגל מדווחים שמנצ'סטר יונייטד ואתלטיקו מדריד נאבקות על החתמתו של ז'ואאו פליקס, ילד הפלא של בנפיקה. לפליקס יש סעיף שחרור בסך 105 מיליון יורו.

* ב"קיקר" הגרמני מדווחים שלירוי סאנה קרוב לעבור לבאיירן מינכן שתשלם תמורתו למנצ'סטר סיטי כ-70 מיליון יורו.

* יוסיפ איליצ'יץ' סיכם בנאפולי. על פי דיווחים באיטליה, קשר אטאלנטה ונבחרת סלובניה הגיע לסיכום על חוזה לשלוש שנים תמורת 2.2 מיליון יורו לעונה. נאפולי תציע לקבוצה מברגמו 12 מיליון יורו ואת רוברטו אינגלס תמורת איליצ'יץ'. חוזהו הנוכחי של הסלובני באטאלנטה נגמר ביוני 2020.

* אינטר מעוניינת בבלם באיירן מינכן ג'רום בואטנג. אלופת גרמניה דורשת 20 מיליון יורו תמורתו.

* מקס קרוזה, שיעזוב את ורדר ברמן בתום העונה, עשוי לעבור לאיינטרכט פרנקפורט, אבל עכשיו מסתבר שגם באיירן מינכן מתעניינת בו כגיבוי לרוברט לבנדובסקי.

* על פי הדיווחים מאמן מארסיי רודי גרסיה כבר הודיע לשחקנים שיעזוב בתום העונה. שחקן העבר גבריאל היינצה עשוי להתמנות למחליפו.

* פריס סן ז'רמן מעוניינת בבלם בורוסיה דורטמונד עבדו דיאלו ועשויה לרכוש אותו. על פי הדיווחים, תומאס טוכל לא מעוניין להשאיר את פרסנל קימפמבה ודיאלו עשוי להיות מחליפו.

* ליברפול מעוניינת בקשר בורנמות' ריאן פרייזר, שמסיים את החוזה שלו בתום העונה הבאה. הסקוטי בן ה-25 זוכה להתעניינות גם מצד מנצ'סטר יונייטד וארסנל. מחירו צפוי לעמוד על 30 מיליון ליש"ט.

* מנצ'סטר יונייטד הציעה 95 מיליון ליש"ט תמורת קאלידו קוליבאלי, אך נאפולי דחתה את ההצעה. על פי הדיווחים, אולה גונאר סולשיאר מפעיל לחץ על ההנהלה כדי להחתים את הבלם.

* ארסנל פנתה לשוער ולנסיה נטו, אבל ההצעה הכספית שלה לא סיפקה אותו. גם קיילור נבאס מועמד להצטרף אל התותחנים.

* אברטון ו-וולבס מעוניינות במגן הימני של בנפיקה אנדרה אלמיידה.

* בצרפת מדווחים שאוליבייה ז'ירו צפוי להאריך את החוזה שלו בצ'לסי בעונה נוספת.

קאלידו קוליבאלי שחקן נאפולי עם דריס מרטנס. רויטרס
95 מיליון ליש"ט לא סיפקו את נאפולי. קוליבאלי/רויטרס

וגם:

* אחרי שאתמול דווח שז'וזה מוריניו מועמד ליובנטוס כמחליפו של מסימיליאנו אלגרי, הפורטוגלי חשף ששחקן שלו לשעבר פנה אליו וביקש ממנו לבוא לקבוצה שלו, ומיד יצר ספקולציות כאילו מדובר בכריסטיאנו רונאלדו שמבקש ממנו להגיע ליובה. "שחקן אחד שיש לי איתו מערכת יחסים מצוינת, הוא משחק עבור קבוצה ואמר לי 'אתה חייב להגיע לכאן לעונה הבאה'. אמרתי לו, 'לא אוהבים אותי שם'. הוא ענה לי, 'אתה מנצח שלושה משחקים, ויתחילו לאהוב אותך'. אנחנו צריכים לכבד אחד את השני, בסופו של דבר האנשים מהענף הם אלה שהכי מכבדים זה את זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully