וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר סיטי ערכה מצעד חגיגי ונפרדה מקומפני: "הלב והנשמה של המועדון עוזב"

אלפי אוהדים שרו ורקדו עם השחקנים, ברנרדו סילבה הוכתר לשחקן העונה, גווארדיולה כבר מתגעגע לקפטן: "הוא יחזור, במוקדם או במאוחר"

עריכת וידאו: מתן חדד

אל מול אלפי אוהדים שצבעו את הרחובות בתכלת, ערכה הערב (שני) מנצ'סטר סיטי את מצעד הטרבל שלה, במה שהיה גם מסיבת פרידה מהקפטן האהוב וינסנט קומפני. ברנרדו סילבה הוכתר כשחקן העונה, כששער העונה היה, מן הסתם, הטיל של קומפני לרשת של לסטר סיטי.

פפ גווארדיולה, שהיה במצב רוח טוב מאוד, פיזר חיוכים לכל עבר ואמר לאלפי האוהדים: "בלי הצוות שלי זה לא היה אפשרי. השחקנים לא היו יכולים לעשות זאת לבד, וגם לא אני. הם יד ימיני, המוח שלי, הכל. עכשיו הגיע הזמן לאכול טוב, לשתות יין וליהנות מהעונה המופלאה הזאת יחד. בעוד שלושה שבועות נתחיל לחשוב קדימה".

עוד בנושא:

פריס סן ז'רמן: "קיליאן אמבפה יישאר אצלנו גם בעונה הבאה"
העברות בעולם, 20.5: ברייטון מינתה מאמן חדש, דה ליכט מתרחק מברצלונה
חדשות טובות לטוטנהאם: הארי קיין צפוי להיות כשיר לגמר ליגת האלופות
טוני קרוס חתם על הארכת חוזה בריאל מדריד עד 2023: "אם לזידאן היו ספקות בי, לא הייתי כאן"

על קומפני, שיעזוב את המועדון לטובת תפקיד של מאמן-שחקן באנדרלכט, אמר מנג'ר הסיטיזנס: "הלב והנשמה של המועדון הזה עוזב. וינסנט בחר ברגע הנכון להמשיך הלאה. הוא אדם מדהים ושחקן מדהים שיחסר לנו מאוד, אבל נתראה בעתיד, כי בשלב כזה או אחר הוא יחזור למועדון".

על פי דיווחים ב"דיילי מייל", המועמד המוביל להיכנס לנעליו של קופמני במרכז ההגנה הוא הארי מגווייר, אולם לסטר עשויה לדרוש עבורו שיא כל הזמנים לשחקן הגנה - כלומר, למעלה מ-75 מיליון הליש"ט ששילמה ליברפול על וירג'יל ואן דייק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully