וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 20.5: ברייטון מינתה מאמן חדש, דה ליכט מתרחק מברצלונה

גרהאם פוטר (43) מגיע מסוונסי ומחליף את כריס יוטון. דרישות הבלם והמלחמה מצד פ.ס.ז', יובה ובאיירן גורמות לפסימיות בבארסה

יוטיוב

בווידאו: שחקני בנפיקה חוגגים אליפות

העברות

* ברייטון הודיעה על מינויו של גרהאם פוטר (43) למאמנה החדש. השחפים ישלמו לקבוצתו, סוונסי סיטי מהצ'מפיונשיפ, 3 מיליון ליש"ט תמורת שחרורו ושחרור הצוות שיתלווה אליו.

פוטר, שיחליף את כריס יוטון בתפקיד, פרץ כמאמנה של אסטרסונד השבדית, אותה הוביל עד לשלב הנוקאאוט של הליגה האירופית בעונת 2017/18. לפני קצת יותר משנה הוא מונה למאמנה של סוונסי מליגת המשנה, אבל כעת הוא יבצע את המעבר לברייטון.

* סטיב קלארק מונה למאמנה החדש של נבחרת סקוטלנד. הוא יחליף בתפקיד את אלכס מקליש שהוליך את הסקוטים למקום הראשון בליגת האומות בבית עם ישראל.

* דדריק בויאטה חתם בהרטה ברלין ויעבור אליה מסלטיק בהעברה חופשית.

* ריאל מדריד הודיעה על הארכת חוזהו של טוני קרוס. הקשר הגרמני חתם על חוזה חדש עד יוני 2023. לידיעה המלאה.

שחקן צ'לסי אנגולו קאנטה. רויטרס
יגיע לפריס סן ז'רמן? קאנטה/רויטרס

שמועות

* באיטליה מדווחים שקירן טריפייר סיכם בנאפולי, שעכשיו צריכה לסגור את העברתו מול טוטנהאם. התרנגולים רוצים לגייס הרבה כסף בקיץ ולשם כך זקוקים לבצע מספר מכירות ולכן יסכימו לשמוע הצעות בנוגע לטריפייר בן ה-28.

* ב"דיילי אקספרס מדווחים שמנצ'סטר יונייטד מעוניינת במוסא דמבלה חלוצה של ליון. דמבלה עשוי להגיע במקומו של רומלו לוקאקו שלא צפוי להמשיך.

* ב"גאזטה דלו ספורט" מדווחים שנאפולי דחתה הצעה בסך 110 מיליון יורו ממנצ'סטר יונייטד עבור קאלידו קוליבאלי הבלם המצוין שלה.

* המשא ומתן נמשך, ומסתבך: ברצלונה מעוניינת מאוד לצרף את הבלם ההולנדי של אייאקס מתייס דה ליכט, אבל לפי הדיווחים הוא וסוכנו מינו ראיולה ממשיכים להערים קשיים ודורשים סכומים גבוהים יותר ממה שהם מוכנים לשלם. זאת ועוד: גורמים במועדון מעריכים כי אלופת ספרד היא כבר לא הפייבוריטית במירוץ, ואיבדה גובה אל מול העניין שמגלות יובנטוס, פריס סן ז'רמן ויובנטוס. "אנחנו לא יכולים להציע יותר ממה שהצענו", אמר גורם ל-ESPN. "אחד הדברים שיכולים לעזור לנו הוא אם רצון השחקן להגיע יכריע, אבל נראה אם זה באמת מה שהוא רוצה".

* עוד תפנית בסאגת פול פוגבה? "סאן" טוען שמנצ'סטר יונייטד אמרה לצרפתי שהוא חייב להגיש לה בקשת עזיבה רשמית אם הוא רוצה לעזוב לריאל מדריד. המאמן סולשיאר הבהיר שהוא לא רוצה שחקנים שלא רוצים להיות פה, מנגד היו"ר וודוורד סבור שאסור לשחרר את פוגבה כי זה יהווה מסר לא נכון, אבל כך או כך הקבוצה כבר נערכת לעזיבה.

* "סאן" גם מדווח שמנצ'סטר סיטי מציעה לפפ גווארדיולה חוזה חדש לחמש שנים נוספות עם שכר כולל של 100 מיליון ליש"ט. המשמעות: שכרו יעלה מ-15 מיליון ל-20 מיליון ליש"ט לשנה. לפפ נותרו עוד שנתיים בחוזהו הנוכחי.

* בארגנטינה מדווחים שבוקה ג'וניורס החלה בשיחות עם דניאלה דה רוסי, קפטן רומא שעוזב אחרי 17 שנה, שכבר הודה בעבר שבוקה זו קבוצה ש"התאהבתי בה".

* קיליאן אמבפה הפתיע את פריס סן ז'רמן כשרמז שייתכן שיעזוב, בצרפת מנתחים את המהלך ומסבירים מה עומד מאחוריו. לידיעה המלאה.

* בורוסיה דורטמונד קרובה להשלים את העסקאות לרכישתם של ניקו שולץ מהופנהיים ותורגן הזאר מבורוסיה מנשנגלדבאך. בקבוצה משוכנעים גם שיצליחו להביא את יוליאן בראנדט מבאייר לברקוזן.

* בדיילי מייל מדווחים שארסנל עשויה להחתים את חכים זייש מאייאקס תמורת 25 מיליון ליש"ט.

* בורוסיה דורטמונד קרובה להחתים את מגן ברצלונה מתאו מורי והעסקה צפויה להיסגר בחודש הבא.

* מנצ'סטר סיטי פייבוריטית לצרף את קשר אתלטיקו מדריד רודרי, באנגליה טוענים שגווארדיולה יצטרך למכור את גבריאל ז'סוס כדי לעזור במימון העסקה, או שז'סוס יעבור לאתלטיקו במסגרת העסקה.

* פריס סן ז'רמן מעוניינת לרכוש את אנגולו קאנטה מצ'לסי ותנסה לעשות את זה בקיץ הקרוב.

* טוטנהאם עשויה לפנות אל מאמן יובנטוס העוזב מסימיליאנו אלגרי אם מאוריסיו פוצ'טינו יעזוב אותה לטובת הגברת הזקנה. פוצ'טינו זוכה להתעניינות גם מצידה של באיירן מינכן.

* וולפסבורג פנתה אל הופנהיים בנוגע לקשר נאדים אמירי. לפי הדיווח, סעיף השחרור שלו עומד על 14 מיליון יורו.

חכים זייש שחקן אייאקס חוגג. GettyImages
מבוקש באנגליה. זייש/GettyImages

ענייני שועה, פרומו לשבוע האחרון, השבוע של קוואי וסטף: הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully