וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'יק ג'ונסון תוקף את רוב פלינקה ה"בוגד": "לא נהניתי לבוא לעבודה"

שחקן העבר האגדי יצא נגד הג'נרל מנג'ר של הלייקרס, שלטענתו חתר תחתיו: "אתם יודעים כמה סוכנים צלצלו עלי ואמרו לי להיזהר ממנו?"

עריכת וידאו: מתן חדד

בווידאו: מספרי העונה הסדירה ב-NBA

למעלה מחודש חלף מאז שמג'יק ג'ונסון עזב את תפקידו כנשיא לענייני כדורסל של לוס אנג'לס לייקרס וכעת עושה רושם שהלכלוך מתחיל לצאת החוצה. עד כה היו אלה שמועות בלבד, אולם היום (שני) התראיין שחקן העבר האגדי בארצות הברית ודיבר, בין היתר, על מערכת היחסים הרעה בינו ובין רוב פלינקה, סוכן-העל שמונה לג'נרל מנג'ר של המועדון בשלהי 2017.

"לא נהניתי לבוא לעבודה, בעיקר כי הייתי צריך לעבוד לצידו, בידיעה שהוא רוצה את התפקיד שלי", אמר מג'יק. "אם אתה רוצה לשפר את המעמד שלך זה בסדר, אבל יש דרך לעשות את זה, זה לא לעניין לדבר על האדם שמעליך. אתם יודעים כמה סוכנים צלצלו אלי ואמרו לי להיזהר ממנו?" אבל זה לא נגמר שם. ג'ונסון אפילו השתמש במילה "בגידה" כשהמשיך לתאר את התנהלותו של פלינקה: "התחלתי לשמוע אנשים שאומרים, 'מג'יק לא עובד מספיק', 'מג'יק לא נמצא במשרד', ואז אנשים בהנהלה החלו להגיד לי שרוב מדבר. לא אהבתי שדברים נאמרים מאחורי הגב שלי".

הרגע שגרם לו להבין סופית שעליו לעזוב, לטענת ג'ונסון, היה כשרצה לפטר את לוק וולטון ולא קיבל את מבוקשו. "זה היה הקש ששבר את גב הגמל. אמרתי, 'תקשיבו, אנחנו חייבים להשיג מאמן חדש'". זה לא קרה, אולם אחרי עזיבתו של מג'יק, הלייקרס בכל זאת נפרדו מוולטון ומינו, בסופו של דבר, את פרנק ווגל, ולא את טיירון לו אותו ג'ונסון רצה: "הוא מאמן יוצא מהכלל, אני בסך הכל רציתי את הטוב ביותר עבור הלייקרס".

כשנשאל האם הוא מצטער שלא עדכן את לברון ג'יימס בהחלטתו לעזוב אמר ג'ונסון: "אני מכבד אותו, אני אוהב אותו, אבל קיבלתי את ההחלטה הזאת בהתבסס על האושר האישי שלי. אולי יכולתי לעשות את זה אחרת, זה נכון, אבל זה לא גורע ממערכת היחסים שלנו".

עוד בנושא:

52 דקות עם פציעה: הלילה ההרואי של "שחקן ההגנה-התקפה הטוב ב-NBA"
דריימונד גרין מסביר את השינוי שחל בו: "ראיתי את הבן שלי משחק, ועושה פלופינג"
קוואי השאיר את גמר המזרח בחיים: טורונטו צימקה ל-2:1 אחרי שתי הארכות

נשיא לוס אנג'לס לייקרס מג'יק ג'ונסון עם הג'נרל מנג'ר רוב פלינקה. AP
מג'יק ופלינקה ברגעים מוצלחים יותר/AP

עוד ברחבי הליגה

* מינסוטה על סף סיכום עם ריאן סונדרס על חוזה ארוך טווח. סונדרס בן ה-33, בנו של פליפ סונדרס, החליף בעונה החולפת את טום ת'יבודו כמאמן זמני, הביא לשיפור בקבוצה, בפרט אצל קארל אנתוני טאונס, וקנה את אמון ההנהלה.

* וושינגטון ניסתה לגנוב מדנבר את טים קונלי כדי שישמש כנשיא לענייני כדורסל של המועדון, אולם קונלי סירב ונשאר בנאגטס.

* יוסטון ומייק ד'אנטוני החלו במגעים על הארכת חוזהו של המאמן בן ה-68, שחוזהו הנוכחי אמור להסתיים בסוף עונת 2019/20. ד'אנטוני צפוי לחתום לשלוש עונות נוספות.

ענייני שועה, פרומו לשבוע האחרון, השבוע של קוואי וסטף: הפודיום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully