וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוואי השאיר את גמר המזרח בחיים: טורונטו צימקה ל-2:1 אחרי שתי הארכות

כוכב טורונטו צלף 36 נקודות כולל שמונה בהארכה השנייה, תיסכל את יאניס אנטטוקומפו שיצא בשש עבירות, והוביל את הראפטורס ל-112:118 דרמטי על הבאקס. 25 לסיאקם

עריכת וידאו: מתן חדד

גמר המזרח בחיים. טורונטו גברה הלילה (בין ראשון לשני) על מילווקי אחרי שתי הארכות, וצימקה את הסדרה שנראתה חד צדדית עד כה ל-2:1.

קוואי לאונרד, טורונטו ראפטורס, חוגג. GettyImages
בהתקפה, בהגנה, במאני טיים, בכל מקום, בכל זמן. קוואי/GettyImages
יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס, יוצא בשש עבירות. GettyImages
רשם משחק חלש והוסיף חטא על פשע בהארכה. יאניס יוצא בשש עבירות/GettyImages

טורונטו (2) - מילווקי (1) 112:118 (הראפטורס צימקו ל-2:1 אחרי שתי הארכות)

שני משחקים אל תוך גמר המזרח, טורונטו זנחה את התוכנית המקורית ואיפשרה לדו קרב שכל חובבי הענף חיכו לו - קוואי מול יאניס - להתרחש באופן ישיר. מלאכת השמירה על הגריק פריק הופקדה באופן כמעט בלעדי בידיים של לאונרד, ולפחות הפעם זה הסתיים בנוקאאוט מהדהד. קוואי להט עם 36 נקודות וקלע סל חשוב אחרי סל חשוב במאני טיים, בעוד אנטטוקומפו רשם משחק חלש במיוחד בסטנדרטים שלו והוסיף חטא על פשע כשיצא בשש עבירות בתחילת ההארכה השנייה. בסופו של דבר גם שחקני הספסל של הראפטורס נענו לאתגר והצליחו לתת מענה לעומק של הבאקס, וכעת אולי, רק אולי, הסדרה נפתחה מחדש.

המשחק נפתח בשליטה של הראפטורס, שסוף סוף קיבלו תרומה מכמה שחקנים שאיכזבו עד כה. מארק גאסול פתח את המשחק חזק, נורמן פאוול הוקפץ מהספסל במהירות והכניס ניצוץ, והרבע הראשון - שהסתיים ב-21:30 לזכות הראפטורס - היה סימן לבאות. במשך כל הערב הראפטורס הובילו, אולם הבאקס הצליחו להישאר במרחק נגיעה על אף משחק חלש לא רק של יאניס, אלא גם של כריס מידלטון. דקה לסיום העלה קוואי את הראפטורס ליתרון חמש, אבל קליעת עונשין של בלדסו, סל של מלקולם ברוגדון, שתי החטאות עונשין קריטיות של פסקל סיאקם וסל גדול של כריס מידלטון לקינוח, כשנותרו 2.2 שניות לסיום, גררו את המשחק להארכה. הבאקס גילו אופי גם בתוספת הזמן הראשונה, עם סל נוסף של ברוגדון ושתי קליעות עונשין של ג'ורג' היל 14.5 שניות לסיום שקבעו שוויון, לפני שקוואי לאונרד החטיא על הבאזר וקבע הארכה שנייה, בה הבאקס כבר הרימו ידיים, בעיקר אחרי שאנטטוקומפו יצא בשש עבירות. קוואי השתלט על העניינים עם שמונה נקודות בחמש הדקות הללו, ומשם כבר לא היתה דרך חזרה.

קוואי שוב עשה הכל מהכל: גם צלף ללא הרף (36 נקודות, 11 מ-25 מהשדה, 12 מ-12 מהעונשין), גם שמר מצוין על יאניס וגם סייע בריבאונד (9) ובאסיסטים (5). פסקל סיאקם הוסיף 25 ו-11 ריבאונדים, ונראה משוחרר יותר בלי עול השמירה על יאניס. נורמן פאוול (19) ומארק גאסול (16, 12 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-5 חסימות) היו האקס פקטור, וגם משחק פושר של קייל לאורי (11 נקודות) לא הורגש. מנגד, שחקני הספסל של הבאקס היו אלה שנתנו את הטון, בראשות ג'ורג' היל (24 נקודות ו-7 ריבאונדים) ומלקולם ברוגדון (20). הכוכבים יאניס אנטטוקומפו (12, 23 ריבאונדים, 7 אסיסטים וגם 8 איבודים) וכריס מידלטון (9 נקודות עם 3 מ-16 מהשדה) היו רחוקים מאוד משיאם, וכדי לנצח בסדרה יהיו חייבים להציג יכולת משופרת בהרבה.

אריק בלדסו, מילווקי באקס, מוקף בשחקני טורונטו ראפטורס. GettyImages
מ-ל-ח-מ-ה. שחקני טורונטו ומילווקי רבים על הכדור/GettyImages
יאניס אנטטוקומפו, מילווקי באקס, מול קוואי לאונרד, טורונטו ראפטורס. GettyImages
המצ'אפ שכולם חיכו לו סוף סוף הגיע. קוואי שומר על יאניס/GettyImages
כריס מידלטון, מילווקי באקס חוגג. GettyImages
סל אחד חשוב וזהו, פחות או יותר. כריס מידלטון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully