וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבר מוכן לבחון הצעות אחרות: אלירן עטר מתרחק ממכבי תל אביב

20.5.2019 / 7:02

המגעים בין הצדדים לא מתקדמים, וגם התנאי החדש של מנספורד מקומם את החלוץ. שכטר יזכה למענק מיוחד, יונתן כהן ייבדק, אחרי העצבים של איביץ': השחקנים מתכוננים ל"שבוע אש" באימונים

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

עיקרי הדברים

- אלירן עטר מתרחק ממכבי תל אביב

- בקבוצה מרוצים מהקאמבק של איתי שכטר

- אחרי העצבים של איביץ': השחקנים מתכוננים ל"שבוע אש" באימונים

- יונתן כהן ייבדק בעקבות הפציעה

seperator

1. אלירן עטר מתרחק ממכבי תל אביב

אלירן עטר מתרחק ממכבי תל אביב. החלוץ ממתין ל-31 במאי, אז תסתיים האופציה של מכבי תל אביב להאריך את חוזהו על פי התנאים הנקובים בו ולאחר מכן הוא צפוי לבחון הצעות אחרות שיש לו כולל מבית"ר ירושלים. במסיבת האליפות של מכבי תל אביב לפני שמונה ימים אמר מנכ"ל הקבוצה בן מנספורד כי הוא מקווה שעטר ילבש את החולצה של מכבי תל אביב גם בעונה הבאה, אבל מאז לא התקדמו הצדדים במגעים ביניהם והפער נותר גדול מאוד. יתרה מכך, אם היה נדמה תחילה כי מכבי תל אביב מוכנה להעניק לעטר חוזה לשנתיים כפיצוי על ההחלטה להפחית את שכרו ביחס למה שהיה לו העונה, הרי שכעת מסתמן כי מדובר על עונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, כך שגם התנאי הזה די מקומם את עטר שאתמול נכנס למשחק כמחליף והיה כנראה אחת הכתובות לביקורת של ולאדן איביץ' בתום המשחק. עטר לא שיחק במשחקים האחרונים בשל פציעה והיה אפילו די ברור שהוא לא יחזור העונה, אבל אתמול הוא התלבש וישב על הספסל. כשנקרא להיכנס כמחליף לא תרם למשחקה של מכבי תל אביב. עטר כבר חצה את גיל 32 ובסביבתו יודעים שהכי טוב עבורו זה לסיים את הקריירה ליד הבית שלו במכבי תל אביב. איביץ' עד כה היה התומך הגדול שלו והוא ביקש מההנהלה לסגור איתו, אבל נכון להבוקר העתיד המשותף של עטר ומכבי תל אביב נראה מעורפל במיוחד.

עוד בנושא

מכבי תל אביב ספגה שער דרמטי וסיימה ב-1:1 מול מכבי חיפה בחוץ
ולאדן איביץ' כעס: "שחקנים שיחקו בשביל עצמם ולא בשביל הקבוצה"
באר שבע חוגגת את הניצחון הדרמטי עם הגיבור הצעיר תומר יוספי

עוד באותו נושא

ולאדן איביץ' כעס: "שחקנים שיחקו בשביל עצמם ולא בשביל הקבוצה"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב אלירן עטר. ברני ארדוב
בית"ר מחכה בסבלנות. אלירן עטר/ברני ארדוב

2. שכטר חוזר לעצמו וזוכה למענק מיוחד

איתי שכטר בישל אתמול את השער ליונתן כהן והעלה את מאזן הבישולים שלו העונה לשבעה. יחד עם שמונת שערי הליגה שכבש, עומד חלוץ מכבי תל אביב על מעורבות ישירה ב-15 שערים, מה שאמור להעניק לו על פי סעיף בחוזה שלו מענק סמלי ומדרבן של 10 אלף דולר. אבל זה לא העניין. איתי שכטר חוזר לעצמו וזו בשורה טובה למכבי תל אביב. נשאר רק עוד משחק אחד לסיום העונה, אבל חשיבות הקאמבק שרושם שכטר במשחקים האחרונים היא לעונה הבאה.

כמו עטר, גם שכטר כבר חצה לפני שלושה חודשים את גיל 32. בניגוד לעטר, לשכטר יש חוזה לעונה הבאה והוא ממשיך אבל למכבי תל אביב היה חשוב ששכטר יחזור ליכולת שאפיינה אותו בחלק מסוים של העונה בו הוא תרם מאוד למשחק הקבוצתי. "איתי חשוב מאוד למכבי תל אביב. לכר הדשא, אבל הרבה לחדר ההלבשה. הוא מהמנהיגים שלנו ואנחנו צריכים אותו בעונה הבאה גם אם הוא לא יהיה שחקן הרכב", אמרו אמש במועדון. "זה שהוא חזר לעצמו במשחקים האחרונים זה נפלא. זה מלמד שגם לו לא היה נוח עם איך שהוא נראה קודם".

שחקן מכבי תל אביב איתי שכטר. אדריאן הרבשטיין
חוזר לעצמו. איתי שכטר/אדריאן הרבשטיין

3. אחרי העצבים של איביץ': השחקנים מתכוננים ל"שבוע אש" באימונים

את העצבים של ולאדן איביץ' על הספסל אחרי שער השוויון של מכבי חיפה אי אפשר היה לפספס. המאמן הסרבי רצה שלוש נקודות אתמול והוא לא חסך ביקורת משחקניו אחרי המשחק. "הולך להיות שבוע אש באימונים", אמר אמש אחד משחקני הקבוצה. "המאמן לא ירשה לנו להגיע לא מוכנים למשחק מול הפועל באר שבע. זה יהיה שבוע כמו אמצע העונה ולא כמו סוף העונה". בקבוצה יבדקו את מצבו של יונתן כהן שסיים את המשחק עם מתיחה קלה בשריר.

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. אדריאן הרבשטיין
קשה באימונים, קל בקרב. איביץ' אמש/אדריאן הרבשטיין

4. במכבי תל אביב בטוחים: הכל עניין של ריכוז

מילה שחזרה אמש על עצמה יותר מפעם אחת באזור חדר ההלבשה של מכבי תל אביב זו המילה 'ריכוז'. במכבי תל אביב משוכנעים שהכל מתחיל ונגמר בריכוז של השחקנים. "כשאנחנו באים חדים ומפוקסים כמו במחצית הראשונה, אי אפשר לקחת לנו נקודות. כשאנחנו מאבדים ריכוז והופכים למפוזרים, אז אנחנו גם יכולים להפסיד את המשחק", אמרו בקבוצה. "די היה לראות איך נראינו בכדור הקרן ממנו ספגנו גול כדי להבין עד כמה לא היינו מרוכזים בדקות הסיום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully