וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' כעס: "שחקנים שיחקו בשביל עצמם ולא בשביל הקבוצה"

מאמן מכבי תל אביב לא אהב את חצי השעה האחרונה ב-1:1 מול מכבי חיפה: "טעינו, ברור שאני כועס". בלבול: "חבשי אמר לי שהוא בסדר"

צילום ועריכה: קובי אליהו

בווידאו: חגיגות האליפות של מכבי תל אביב

מכבי חיפה חילצה הערב (ראשון) 1:1 ביתי מול האלופה מכבי תל אביב בזכות שער של ז'ורז' מאנג'ק בדקה ה-87, ונותרה במקום השלישי ששווה כרטיס למוקדמות הליגה האירופית בסיום העונה. כדי לשמור עליו, הירוקים יצטרכו להשיג נקודה לפחות במשחק החוץ מול מכבי נתניה הרביעית במחזור הסיום, בקרב ישיר על הכרטיס לאירופה. יונתן כהן כבש לזכות הצהובים בדקה ה-29, והם יתארחו אצל הפועל באר שבע בשבוע הבא. עאיד חבשי וגיא חיימוב נפצעו והוחלפו אצל המארחת.

עוד בנושא:
הפועל באר שבע כמעט בטוחה באירופה אחרי 0:1 דרמטי על הפועל חדרה
מכבי נתניה ירדה למקום הרביעי לאחר הפסד 2:0 לבני יהודה
ברק בכר: "אני שמח שהמשחק הסתיים בצורה מתוקה כל כך"

שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. אדריאן הרבשטיין
שחקני מכבי חיפה מודים לקהל בסיום/אדריאן הרבשטיין

ולאדן איביץ', מאמן מכבי תל אביב, אמר בסיום: "אחרי 60 דקות המשחק שלנו התבלגן, שחקנים שיחקו בשביל עצמם ולא בשביל הקבוצה. זו הייתה טעות שלי, הם כמעט ניצחו במשחק בלי להגיע למצב שהוא לא מכדור נייח. עשינו טעויות בסיום, כמובן שאני כועס. פספסנו את הניצחון. אני מרוכז בקבוצה שלי והיא צריכה להילחם עד הסוף, בכל משחק. שיחקנו טוב בשיטת שלושת הבלמים, אנחנו מנסים גם אותה. יש לנו עוד שבוע של עבודה, משחק אחרון ונגיע אליו כמקצוענים. אחריו נצא לחופש".

איתי שכטר: "קיבלנו שער במצב נייח דקה או שתיים לפני הסיום וזה מאכזב כי אנחנו רוצים להיראות טוב עד הסוף. אנחנו עובדים קשה כדי לגמור את העונה בטעם טוב. במחצית הראשונה היינו עדיפים, בשנייה אולי התעייפנו ועדיין אני לא זוכר מצבים שלהם חוץ משני המצבים הנייחים לקראת הסיום. אם לספוג בדקות הסיום, אז לפחות במשחק שפחות משפיע עלינו לעתיד. נלחמנו ועשינו הכול כדי לנצח כי אנחנו תמיד באים כדי לנצח בכל מצב. נלמד גם מהמשחק היום. המאמן דורש מאיתנו עבודה עד הרגע האחרון. יש לנו עוד משחק אחד, אחריו נצא למנוחה והכול יהיה בסדר. בשני המשחקים האחרונים נכנסתי לעניינים אחרי תקופה פחות טובה. אני פה כדי לעזור למכבי תל אביב להצליח".

עוד באותו נושא

ולאדן איביץ' בראיון: "ואז הטלפון צלצל - חטפנו את הוריכם, יש לכם 24 שעות"

לכתבה המלאה
מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ'. אדריאן הרבשטיין
כועס. ולאדן איביץ'/אדריאן הרבשטיין

מרקו בלבול, מאמן מכבי חיפה: "נקודה של אופי. היו לנו הפציעות של חבשי ושל חיימוב, הרבה תהפוכות במשחק. בסופו של דבר מגיע שאפו לשחקנים על המאמץ והנחישות. אנחנו צריכים לשפר דברים רבים, להיות יותר יצירתיים, יותר חדים, להחזיק בכדור טוב יותר, אבל נלמד מהמשחק הזה. שאלנו את חבשי יותר מפעם אחת שהוא מאה אחוז בסדר, אני בדרך כלל הולך עם השחקנים שלי. הוא אמר שהוא בסדר ואחר כך שינה את דעתו. יכולנו גם לנצח בקרן האחרונה. הייתי בטוח שזה גול, הרגשתי שזה גול, וחבל. נגד נתניה זה משחק על עונה, כמו גמר גביע. אירופה זו המטרה שהצבנו. אם היו שואלים אותי כשהגעתי אם ניאבק על אירופה במחזור האחרון, הייתי קונה את זה".

נטע לביא: "פתחנו בצורה טובה ואז המשחק התהפך, אבל ידענו לעשות שוב את המהפך במחצית ואני שמח שלפחות הוצאנו נקודה. בכל משחק אנחנו חייבים לנצח. נבוא למשחק האחרון כאילו זה גמר גביע. אנחנו מאמינים בעצמנו ויודעים שזה תלוי בנו. נעשה הכול כדי לזכות בכרטיס לאירופה".

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול. אדריאן הרבשטיין
נערך ל"גמר גביע". מרקו בלבול/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully