וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בכר: "שמח שהמשחק הסתיים בצורה מתוקה כל כך". יוספי: "הכי שמח בעולם"

19.5.2019 / 22:40

מאמן הפועל באר שבע היה מבסוט אחרי ה-0:1 מול חדרה, על יוספי שכבש: "יש לו עתיד במועדון". רון קלר: "עשיתי להנהלה כאב ראש"

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. שלומי גבאי
ברק בכר/שלומי גבאי

הפועל באר שבע ניצחה הערב (ראשון) 0:1 את הפועל חדרה, במסגרת המחזור ה-35 בליגת העל והתשיעי בפלייאוף העליון. שער של תומר יוספי המחליף בדקה ה-88 סידר לאדומים את הניצחון, שקרוב לוודאי מבטיח להם גם את המקום במוקדמות הליגה האירופית.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר אחרי המשחק: "לא היה לי ספק שזה יהיה קשה. ככה מעריכים את ההצלחות הקודמות והניצחונות. אני שמח שזה הסתיים בצורה מתוקה. נשאר עוד משחק אחד, כל עוד יש אפשרות שלא נגיע לאירופה אז צריך לעשות את ההכנה הכי טובה. רצינו להימנע מהכרעה במחזור האחרון בלי קשר שהמשחק מול מכבי תל אביב. נצטרך להשלים את העבודה ביום שבת". על תומר יוספי: "ילד טוב שהשתלב יפה מאוד. הוא שינה גישה באגרסיביות שלו. יש לו עתיד במועדון הזה".

תומר יוספי, שכבש את שער הבכורה שלו בליגת העל, אמר: "אני רוצה להודות לברק שנתן לי תמיכה והאמין בי. אני הכי שמח בעולם שעזרתי לקבוצה לנצח. היתה לי הרגשה מאוד טובה לקראת המשחק הזה. שמח שניצחנו. אפשר להגיד שזו עונת הפריצה שלי אבל צריך לעבוד קשה".

רון קלר, שעמד על הקווים בהפועל חדרה במקום ניסו אביטן המפוטר, אמר: "אני רוצה להגיד לניסו שאני אוהב אותו. הוא עשה המון לאגודה. לגבי המשחק, יש לנו קבוצה של לוחמים וגברים וגם היום עמדנו מצוין עד הדקה ה-87. לצערי לא לקחנו נקודות, אבל אנחנו גאים בשחקנים שלנו. החבר'ה מבינים שהם מקצוענים ומסתכלים קדימה למרות שניסו עזב. במשך 24 שנים שאני מאמן כדורגל אני תמיד במבחן. אני בטוח שעשיתי להנהלה כאב ראש גדול עוד יותר בגלל המשחק הזה. אני איש של המועדון ואם אצטרך להיות שוב העוזר, אקבל את זה באהבה".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע לא הרשימה, אבל ניצחה 0:1 את הפועל חדרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully