וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בטניס נכים: נבחרת ישראל זכתה במדליית הכסף

נועם גרשוני ושרגא ויינברג נכנעו 6:2, 6:4 לצמד היפני בקרב הזוגות המכריע. גרשוני: "שבוע מדהים, מאוכזב שלא הבאנו את הזהב"

נבחרת ישראל טניס נכים. ניר קידר, אתר רשמי
ישראל על הפודיום/אתר רשמי, ניר קידר

נבחרת ישראל בטניס כיסאות גלגלים הסתפקה היום (שישי) במדליית הכסף באליפות העולם שנערכה ברמת השרון, לאחר שהפסידה במשחק הזוגות המכריע לצמד היפני. בכך הגיע לסיומו חלום הזכייה, אחרי ארבעה ניצחונות רצופים.

הפתיחה דווקא היתה מעודדת, כשנועם גרשוני, מדליסט הזהב מאולימפיאדת לונדון 2012, השיג 0:6, 4:6 על קוואנו שוטה במשחק היחידים הראשון בתום 56 דקות בלבד. שרגא ויינברג יכול היה לסגור עניין אבל נכנע 6:2, 6:3 מול קוג'י סוגנו החזק (מדורג שלישי בעולם) לאחר שעה ושמונה דקות, והמפגש עמד על 1:1.

ויינברג וגרשוני עלו למשחק הזוגות, החזיקו מעמד במערכה הראשונה, אולם בסופו של דבר נכנעו 6:4, 6:2 אחרי שעה ו-24 דקות. הישג יפה לישראל, על אף האכזבה הגדולה מפספוס ההזדמנות לעשות ההיסטוריה. גם באליפות העולם של 2017 הגיעה ישראל עד מעמד השיא של הענף, אולם אז זה הסתיים בהפסד לבריטניה.

"היה לנו שבוע מדהים", סיכם נועם גרשוני, "אני שמח שאנחנו בפודיום כי זה חשוב פה בארץ, אני מאוד מאוכזב שלא הבאנו את הזהב. התחרות התנהלה בצורה מדהימה ואני שמח שהגיע המון קהל לאליפות עולם בכיסאות גלגלים, וגם כל המשפחה והחברים שלי. משהו חיובי בהפסד הוא שאני שמח שאם הפסדנו אז זה לנבחרת יפן, אנחנו חברים שלהם שנים, זו נבחרת מדהימה, אנחנו שמחים בשבילם".

שרגא ויינברג אמר בסיום: "התחושה הרבה יותר כואבת כי שיחקנו בארץ, מאוד רצינו וקיווינו להביא את הזהב כדי להפוך את השבוע הזה למושלם. כל מי שעסק בהקמה של האליפות עשה עבודה מדהימה ואני רוצה להודות להם ובמיוחד למי שהאליפות בלעדיו לא היתה פה - קובי וינר. אני מודה לכל חבריי בנבחרת, קיבלנו את כל התנאים להצליח, זה כמעט הצליח, אנחנו מאוכזבים".

עוד בנושא:

יעל ארד: "אם עד כה שאפנו לחזור מאולימפיאדות עם 1-2 מדליות, כעת אנחנו רוצים יותר"
לינוי אשרם נפצעה ותחמיץ את אליפות אירופה
אליפות אירופה למפרשיות 470: נויה ברעם ושחר טיבי סיימו במקום השביעי
כדוריד: מכבי ראשון לציון עלתה ל-0:1 בסדרת גמר הפלייאוף

טניס נכים נועם גרשוני. ניר קידר, אתר רשמי
הישג יפה. נועם גרשוני/אתר רשמי, ניר קידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully