וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון עלתה ל-0:1 בסדרת גמר הפלייאוף

הפועל אשדוד הוליכה לאורך מרבית שלבי המשחק וכמעט חוללה הפתעה גדולה, הפייבוריטית לתואר גירדה 24:25. סטויקוביץ' הצטיין עם שבעה שערים

שחקן מכבי ראשון לציון כדוריד רסטקו סטויקוביץ' מול הפועל אשדוד. חן קלדרון, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
בקושי. סטויקוביץ' בפעולה/אתר רשמי, חן קלדרון, איגוד הכדוריד

מכבי ראשון לציון נאלצה לעבוד קשה מאוד הערב (שלישי), אבל בסופו של דבר הצליחה לעלות ל-0:1 בסדרת גמר הפלייאוף לאחר שניצחה בביתה 24:25 את הפועל אשדוד. המשחק השני בסדרה ייערך ביום שישי ב-16:00 (שידור ישיר בערוץ הספורט).

האורחת, שרשמה הופעה ראשונה בתולדותיה במעמד השיא של הכדוריד הישראלי, כמעט חוללה הפתעה גדולה וגנבה את יתרון הביתיות, כשהוליכה ברוב המשחק. אלא שבסופו של דבר ראסטקו סטויקוביץ', המצטיין במשחק, כבש את שערו השביעי, שהתברר גם כשער הניצחון. ירמי סידי הוסיף חמישה שערים, אדיר כהן כבש חמישה בצד השני.

"הוכחנו היום את העומק עם הרוטציות, למרות שלא היינו במיטבנו היום", הודה סער פרנקל. "צריך לדעת לנצח גם משחקים כאלה. יהיה קשה, בטח במשחק הבית שלהם. נצטרך לראות מה עשינו טוב ולנסות להיות אף יותר טובים כדי שיהיה סיכוי במשחק השני".

מאמן אשדוד, אולג בוטנקו, סיכם: "הניסיון קבע. איבדנו את זה איפשהו באמצע המחצית השנייה. שיחקנו בסגנון שלא יכול להוביל לניצחון. הורדנו אותם בסקור נמוך שזה מה שרצינו. מרוצה מההגנה, היו פה ושם טעויות, וזה חלק מהמשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully