וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אירופה למפרשיות 470: נויה ברעם ושחר טיבי סיימו במקום השביעי

שתי השייטות מובילות על גיל כהן ונועה לסרי שממוקמות במקום השמיני הכללי בתחרות שהיוותה אחת מבין 4 על השגת הכרטיס לטוקיו. ברעם: "יכולנו להגיע אפילו גבוה יותר"

שייטות. אתר רשמי
שייטות/אתר רשמי

אליפות אירופה למפרשיות 470, התחרות הראשונה מתוך ארבע התחרויות על השגת הכרטיס הישראלי לטוקיו 2020, הסתיימה היום בסן רמו שבאיטליה. נויה ברעם ושחר טיבי סיימו את השיוט שלהן במקום השביעי, גיל כהן ונועה לסרי סיימו במקום השמיני. בסיכום הכללי של הקמפיין האולימפי מוליכות כרגע ברעם וטיבי שמסיימות 7 כללי לעומת מקום 8 כללי לכהן ולסרי. התחרות הבאה בסדרה היא אליפות העולם הקיץ ביפן, באתר האולימפי של טוקיו 2020.

נויה ברעם: "שמחה שהצגנו יכולת גבוהה ועמדנו במטרה, מקום בעשירייה הראשונה, ואפילו יכולנו להגיע גבוה יותר, כך אני מרגישה". שחר טיבי: "המטרה הבאה היא מדליה באליפות העולם".

התחרות כולה התאפיינה בחוסר יציבות של רוחות חזקות מאוד לעומת ימים של היעדר רוחות כלל, ומי שהוליכו רוב ימי התחרות, האלופה האולימפית האנה מילס הבריטית ושותפתה אייליד מקינטאייר, נאלצו להסתפק לבסוף במדליית הכסף. בזהב זכתה מדליסטית הארד האולימפית ורעייתו של השייט האולימפי לשעבר גידי קליגר, קמיל לקווינטרה מצרפת, שניצחה בשיוט המדליות יחד עם שותפתה אלואיז רטורנאז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully