וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס הודיע על הפסקה של שנה ממשחק פעיל

שוער פורטו תולה את הכפפות זמנית כדי להתאושש מאירוע הלב שעבר. הספרדי הוותיק יהפוך לחלק מצוות האימון בקבוצה הפורטוגלית

עריכת וידאו: מתן חדד

איקר קסיאס, אחד מהשוערים הגדולים בדור הנוכחי, הודיע היום (שלישי) שלא ישחק בעונה הקרובה, ויצטרף לצוות המקצועי של פורטו. כזכור, שוערה של הקבוצה הפורטוגלית, שכיכב בעבר בריאל מדריד ובנבחרת ספרד, חווה אירוע לב באימון קבוצתו ועבר צנתור לב בתחילת מאי. בעקבות האירוע, הוא נאלץ לתלות את הכפפות באופן זמני כדי להמשיך את תהליך ההתאוששות שלו. נשיא פורטו, פינטו דה קוסטה, כבר אישר בעבר שפורטו תכבד את חוזהו של קסיאס, והספרדי ישאר במועדון עד שהוא יהיה בן 40, בין אם כשחקן ובין אם יאלץ למלא תפקיד אחר בקבוצה בעקבות מצבו הבריאותי.

"אני הולך לעשות משהו שונה ממש שעשיתי עד עכשיו, מלהיות על המגרש. אני אנסה להיות המקשר שבין המועדון לבין השחקנים. המאמן אמר לי שהוא רוצה שאשר ליד השחקנים, במיוחד ליד הצעירים, בגלל שעומדים להתרחש המון שינויים. אני מקווה שאוכל לעזור לחבריי", אמר קאסיאס בהודעתו.

עוד בנושא:
"ערן זהבי בדרך להישג חסר תקדים בליגה"
מייגן ראפינו היא "האנטיתזה לנשיא טראמפ"
"מסי היפני" מלהיב את ריאל מדריד

קסיאס, שוער נבחרת ספרד וריאל מדריד לשעבר, נחשב לאחד מהשוערים הגדולים בדורו. הוא התחיל את הקריירה במחלקת הנוער של ריאל מדריד, ועלה לקבוצה הבוגרת של הבלאנקוס בשנת 1999. מאז, ערך לא פחות מ-725 הופעות במדי קבוצות בכל המסגרות ועזב בדמעות בתום עונת 2014/15, אז חתם בפורטו הפורטוגלית במדיה הוא שיחק עד היום. 'סן איקר' רשם גם 167 הופעות בנבחרת ספרד, איתה זכה במונדיאל (2010) ובשתי אליפויות אירופה (2008 ו-2012). עם ריאל מדריד קסיאס זכה בכל תואר אפשרי: 5 אליפויות, 2 גביעים, אליפות העולם לקבוצות וכמובן 3 זכיות בליגת האלופות.

עוד באותו נושא

איקר קסיאס שוחרר מבית החולים: "מודה לכל מי שדאג לי"

לכתבה המלאה
שוער פורטו איקר קסיאס. רויטרס
נתגעגע. איקר קסיאס/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully